Zit te twijfelen om mijn Nikon spullen op te ruimen om de eenvoudigen reden dat ik nu, na lang sparen , niet de beoogde lenzen kan kopen die ik al lang voor ogen heb daar Nikon Nederland de prijzen uit de pan laat rijzen.
Ik heb onder andere de Nikon D2X nederlandse versie, in augustus 2005 aangekocht bij konijnenburg met een garantieverlenging tot totaal 4 jaar.
Ik heb de 70-200 2.8 VR er in November 2005 bijgekocht en in September 2006 de Nikon TC-17E II converter, die nog steeds uitgeprobeerd moet worden en nog in de doos zit na enkele opnamen.
Ook bezit ik de D 70 met de 18-70 kitlens.
Nu vraag ik mij af of er interresse is in deze apparatuur en voor een redelijke prijs, is dat niet zo blijf ik bij Nikon, koop er alleen geen prime`s bij, mocht ik er toch een redelijk bedrag voor krijgen ga ik over naar Canon en koop er wel de door mij gewilde prime`s bij.
Dit is dus een peiling vooraf voor dat ik het definitief te koop zet.
Graag ontopic blijven, geen discusie tussen de merken Nikon en/of Canon.
Gr. John
Ik heb onder andere de Nikon D2X nederlandse versie, in augustus 2005 aangekocht bij konijnenburg met een garantieverlenging tot totaal 4 jaar.
Ik heb de 70-200 2.8 VR er in November 2005 bijgekocht en in September 2006 de Nikon TC-17E II converter, die nog steeds uitgeprobeerd moet worden en nog in de doos zit na enkele opnamen.
Ook bezit ik de D 70 met de 18-70 kitlens.
Nu vraag ik mij af of er interresse is in deze apparatuur en voor een redelijke prijs, is dat niet zo blijf ik bij Nikon, koop er alleen geen prime`s bij, mocht ik er toch een redelijk bedrag voor krijgen ga ik over naar Canon en koop er wel de door mij gewilde prime`s bij.
Dit is dus een peiling vooraf voor dat ik het definitief te koop zet.
Graag ontopic blijven, geen discusie tussen de merken Nikon en/of Canon.
Gr. John
Comment