Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Huwelijksfotografie

Oorspronkelijk geplaatst door jvdbroec Bekijk bericht
    een pro kost inderdaad veel. De eerste prijzen die we hoorden was rond de 1500 € en geen sprake van de foto's op CD te krijgen.
    Ik weet niet als het altijd gaat om dat bijverdienen op bijbestellingen hoor. Het kan natuurlijk wel. Ikzelf geef ook niet graag een cd af voor de album klaar is, indien deze klaar is, mogen ze de cd gerust hebben.
    De reden dat ik niet weet wat zij met die foto's gaan doen, dat kan gaan van slechte bewerkingen tot albums met waarin de helft van de foto's uitgeknipt zijn in hartjesvorm.

Een huwelijksreportage gaat voor mij vanaf de eerste foto op die dag zelf tot de laatste foto die zal worden ingepakt in het album. Wat daarna gebeurt maakt niet uit. Kzou er eerder gek van worden als de ene na de andere begint te bellen voor een nabestelling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
      Ik weet niet als het altijd gaat om dat bijverdienen op bijbestellingen hoor. Het kan natuurlijk wel. Ikzelf geef ook niet graag een cd af voor de album klaar is, indien deze klaar is, mogen ze de cd gerust hebben.
      De reden dat ik niet weet wat zij met die foto's gaan doen, dat kan gaan van slechte bewerkingen tot albums met waarin de helft van de foto's uitgeknipt zijn in hartjesvorm.

Een huwelijksreportage gaat voor mij vanaf de eerste foto op die dag zelf tot de laatste foto die zal worden ingepakt in het album. Wat daarna gebeurt maakt niet uit. Kzou er eerder gek van worden als de ene na de andere begint te bellen voor een nabestelling
      Zo denk ik er ook over!

En de album is nog steeds een soort van portfolio. Een hefboompje naar een volgende trouw. Want het is tenslotte je grootste bron van reclame!
      Ik zou er inderdaad ook niet blij mee zijn, moesten de mensen mijn foto's gebruiken en zelf hun album samenstellen met de "mindere" foto's die ze dan nog in hartjes knippen enzo... Het album is een deel van het geheel.

Als de mensen daarna graag de CD hebben met de beelden op voor nabestellingen, graag! Want ik heb ook geen zin in heel die rompslomp van oma's, opa's, nonkels en tantes die foto's willen bijbestellen.
      How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
        Zo denk ik er ook over!

Als de mensen daarna graag de CD hebben met de beelden op voor nabestellingen, graag! Want ik heb ook geen zin in heel die rompslomp van oma's, opa's, nonkels en tantes die foto's willen bijbestellen.
        Maken jullie een onderscheid in CD met foto's op 'schermresolutie' (gemakkelijk te mailen en te kiezen voor nabestellingen), en 'afdrukresolutie', en zo ja, op welke afmetingen zetten jullie dan jullie foto's?

Iemand een idee hoe de profs dat doen?

thx!!
        York

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door York Bekijk bericht
          Maken jullie een onderscheid in CD met foto's op 'schermresolutie' (gemakkelijk te mailen en te kiezen voor nabestellingen), en 'afdrukresolutie', en zo ja, op welke afmetingen zetten jullie dan jullie foto's?

Iemand een idee hoe de profs dat doen?

thx!!
          York
          Normaal worden cd's niet gegeven.
          Ik doe dat wel, dan komen ze achteraf (wat ook 10 jaar later kan zijn) niet vragen achter een foto van nonkel x en tante y. Als zij verantwoordelijk zijn voor hun foto's moet jij geen dure backup systemen kopen om te voorkomen ze ZEKER niet te verliezen

Ik gooi mijn foto's niet weg, ik bewaar ze ook. Ben ik die kwijt over 10 jaar, is 't geen ramp, wat zou ik er nog mee moeten doen hé. Zij krijgen de foto's, dus het is hun verantwoordelijkheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdbroec Bekijk bericht
            Spijtig genoeg zijn hier nog niet veel reacties op gekomen.

Want ik heb een gelijkaardige vraag. Mijn vriendin en ik trouwen op 9 juni 2007 (Roosdaal, Vlaams-Brabant).

Is er iemand die occasioneel een trouwreportage maakt en die dat ziet zitten?

Of, wat zijn de redenen om dit toch niet te doen? De meesten zijn hier meer dan serieus met fotografie bezig...

Zoek je nog steeds een goeie fotograaf om je huwelijk vast te leggen?
            Ik ben pro en ik vraag niet veel
            gr
            eveliene

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eveliene Bekijk bericht
              Zoek je nog steeds een goeie fotograaf om je huwelijk vast te leggen?
              Ik ben pro en ik vraag niet veel
              gr
              eveliene
              9 juni 2007
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Working...
              X