Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hosting gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hosting gezocht

    Hoi ,

    Thanks voor de vele reaktie's
    Momenteel heb ik hosting gevonden bij www.micfo.com en volgend jaar ga ik hosten bij www.fastnext.com

    Allemaal shared hosting met voldoende bandbreedte en betaalbaar.

    Pat

    Comment


    • #17
      Re: Hosting gezocht

      http://www.alfahosting.be/

      Comment


      • #18
        Re: Hosting gezocht

        Je moet natuurlijk twee dingen gescheiden houden: webspace en bandbreedte. Met 50 Gb bedoel je waarschijnlijk bandbreedte, wat al heel veel is. De gemiddelde fotosite komt met 2 à 3 Gb wel toe
        http://www.dennisclaes.be

        Comment


        • #19
          Re: Hosting gezocht

          'Dedicated' is meestal wel met onderhoud, updates, ... inbegrepen.
          'Colocated' is zonder die dingen, je koopt je server en dan betaal je gewoon voor de plaats (U's), traffiek, eventueel stroom en wat andere opties om die in het datacenter te plaatsen.

          Comment


          • #20
            Re: Hosting gezocht

            Hoe kan je www.one.com vergelijken met telenet wat betreft snelheid?
            Ik wil ook wel dat het een beetje vooruitgaat
            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

            Comment


            • #21
              Re: Hosting gezocht

              Gewoon eens een DOS-venstertje open doen (Run => "cmd" intypen en op enter duwen)

              Dan typ je "ping www.telenet.be" en schrijf je de resultaten op
              Dan typ je "ping www.one.com" en vergelijk je die resultaten met die van telenet. Tussen de 50 en 100 milliseconden is normaal. Boven de 100 milliseconden is niet zo geweldig en onder de 50 milliseconden is geweldig goed.

              (dit is er van uit gaande dat de site van telenet op hetzelfde netwerk zit als de webspaces die ze aanbieden).
              http://www.dennisclaes.be

              Comment


              • #22
                Re: Hosting gezocht

                Oeps...bij telenet krijg ik 10ms en bij one.com krijg ik een timeout.
                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                Comment


                • #23
                  Re: Hosting gezocht

                  Het kan best zijn dat ze geen pings toelaten. Of er niet op reageren. Dan ben je er niks mee.


                  Als je echt wilt de performantie meten, installeer een gratis sniffer en open een webpagine (of verschillende) op die site.
                  Doe hetzelfde met de server van Telenet waarmee je wilt vergelijken.

                  Analyseer die traces.

                  Maar da's een beetje overkill voor een gewone gebruiker.
                  PS. Ik wou dat ik het kon

                  Comment


                  • #24
                    OT - Re: Hosting gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                    btw : toffe nickname heb je, weet je ook wat het betekent in Rwandees ?
                    "a mati" = De vriend?

                    Comment


                    • #25
                      Re: OT - Re: Hosting gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                      "a mati" = De vriend?

                      blijkbaar niet, een Rwandese vriendin had het altijd over 'water' ....platwaterke.
                      www.loft6.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hosting gezocht

                        10 ms voor telenet is wel een te verwachten snelheid, die zijn dan ook supersnel, je zal niet snel een provider vinden die sneller is dan telenet, maar telenet heeft dan weer beperkte mogelijkheden qua webspace, dynamische webspaces, .... (voor zover ik weet).

                        Persoonlijk heb ik goede ervaringen met www.pcextreme.nl
                        http://www.dennisclaes.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hosting gezocht

                          Kan je deze data (10ms) zien als een maat waarmee je website oplaadt? Voor mij is dit nogal belangrijk vermits ik een flash website wil plaatsen...en dit heeft wel wat tijd nodig om te laden. Gaat dit bij pcextreme.nl , waar ik 18 sec krijg, ongeveer twee maal zo lang duren om mijn site op te laden?

                          Grt,
                          Janmetdepet
                          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hosting gezocht

                            Voor websites zijn die ms niet zo van belang hoor, dus daar moet niet echt naar gekeken worden sinds je daar geen merkbare vertraging door krijgt. Natuurlijk is > 1000ms teveel, maar tussen de 10 en 300 ofzo is meer dan genoeg voor websites.


                            gameservers ... das iets anders, daar is hoe lager hoe beter

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hosting gezocht

                              Je mag die snelheid als een richtlijn zien, maar niet als een maat. Veel hangt ook af van het verkeer op dat moment, de druk op de servers ... etc ... meet binnen een uurtje nog eens en je zal een ander resultaat krijgen. Ik moet me dus aansluiten bij TomB, hoewel ik 300 toch al HEEL traag vind. Ik vind 150 à 180 echt wel het maximum, anders zou'k er niet voor gaan.

                              Met Flash moet je oppassen. Dit wordt veel gebruikt omdat het er "mooi" of "cool" uit ziet, maar als gebruiker HAAT ik flash introfilmpjes of flash slideshows enz ... ik vind ze superongebruiksvriendelijk. En zoals je zelf zegt, duurt het even voor dat laadt. Het enige voordeel is dat je op die manier makkelijker je foto's kunt blokkeren om te downloaden. Maar meer voordeel zie ik er persoonlijk echt niet in. Het is zwaar, het vereist plugins, het is een hel om een aanpassing op je site te maken, sommige browsers ondersteunen het zelfs niet (vroeger toch, tegenwoordig weet ik het niet), ...
                              http://www.dennisclaes.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hosting gezocht

                                Wat flash betreft...het is inderdaad een hel om een degelijk site op te zetten. Persoonlijk vind ik wel dat, zoals jij zegt, het er mooi uitziet. Het is wel de bedoeling me te beperken tot de essentie op de site...dus geen zinloze intros.

                                Wat betreft de webhosting...eigenlijk zou ik wel eens graag een flash site zien op one.com of pcextreme of wat dan ook.

                                Grt,
                                JanMetDePet
                                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                                Comment

                                Working...
                                X