Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lof over Geheugenkaart...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lof over Geheugenkaart...

    en ik ben niet tevreden over corne.....een lens besteld..betaald met visa..en 2 maanden moeten bellen en zagen om ze dan toch te ontvangen..mij zien ze daar nie meer.

    Ronny

    Comment


    • #17
      Re: Lof over Geheugenkaart...

      Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
      En ik over Macsimum, geheugenkaart en Corné. Minder tevreden over het aanbod en de prijzen van lokale winkels.
      njah soms moet ge gewoon ff wat druk uitoefene... ik heb nu bij mijn lokale shop voor alles dezelfde prijs als bij konijn...

      het kan dus, enkele maanden geleden lukte 't niet... 't was dus de moeite om ff te wachten

      Comment


      • #18
        Re: Lof over Geheugenkaart...

        Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
        en ik ben niet tevreden over corne.....een lens besteld..betaald met visa..en 2 maanden moeten bellen en zagen om ze dan toch te ontvangen..mij zien ze daar nie meer.

        Ronny
        Als Corné niet direct opstuurt betekent dat dat hij deze lens zelf in bestelling staan heeft . . .
        Last edited by Franciskine; 7 november 2006, 19:21.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: Lof over Geheugenkaart...

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Als Corné niet direct opstuurt betekent dat dat hij deze lens zelf in bestelling staan heeft . . .
          De lens was in stock! tot 3x toe zeiden ze dat de lens was verstuurd! en dit heeft zo een 12 tal telefoons gekost. Meneer we bellen u terug..we gaan dit nakijken..er belde nooit iemand terug. Meneer de lens is verstuurd u mag ze morgen verwachten....na een week nog geen lens. Meneer we gaan dit nakijken en we bellen u terug...geen telefoon terug gekregen. Meneer de lens is verstuurd...er was een probleem met het pakket.....na een week geen lens te zien. Meneer we gaan dit nakijken we bellen u terug...geen telefoon gehoord. Na iets meer dan 2 maanden is die lens toegekomen.
          Dus begrijp je dat ik daar niks meer bestel.

          ROnny

          Comment


          • #20
            Re: Lof over Geheugenkaart...

            Ach iedereen heeft wel goede en minder goede ervaringen met (web)winkels.
            Geheugenkaart heeft bij mij afgedaan, al is het maar 10 minuutjes rijden van hier. Maar als anderen er tevreden van zijn dan is dat goed voor hen he.
            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

            Comment


            • #21
              Re: Lof over Geheugenkaart...

              Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
              Ach iedereen heeft wel goede en minder goede ervaringen met (web)winkels.
              Geheugenkaart heeft bij mij afgedaan, al is het maar 10 minuutjes rijden van hier. Maar als anderen er tevreden van zijn dan is dat goed voor hen he.
              Het is daarom ook dat deze draad eigenlijk geen zin heeft. Iedereen is wel tevreden over één of andere leverancier, en ontevreden over één of andere.

              Comment

              Working...
              X