Beste,
Het volgende wil ik echt wel eventjes kwijt.
Ik heb ruim 2 jaar terug een Nikon D70 aangekocht en ben daar zeer tevreden over. Begin september was ik in Zuid-Afrika en wat niemand hoopt, is mij overkomen. Na 2 dagen begaf mijn D70 het. Ik heb alles geprobeerd. Geheugen en batterij uit het toestel gehaald, reset geprobeerd maar niets bleek te helpen. Ik heb dan maar Nikon gecontacteerd en toen ik het probleem beschreef, zei men dat het om een constructiefout ging en dat de reparatie gratis was ook al is de garantieperiode voorbij. Op zich was dit geen slecht nieuws maar ik stond wel langs de andere kant van de wereld met een defect toestel. Ik vroeg me af waarom men mij niet had verwittigd want mijn toestel is geregistreerd op de site van Nikon ?
Bij aankomst in België heb ik onmiddellijk mijn toestel naar de winkel gebracht voor herstelling. Deze mensen hebben het toestel opgestuurd en momenteel zijn we ruim 5 weken (jawel, je leest goed en het is geen tikfout) verder en heb ik nog geen enkel nieuws van mijn toestel.
Dat een toestel stuk gaat, is jammer en zeker niet de fout van de constructeur tenzij het om een constructiefout gaat maar dat het dan ook nog eens een eeuwigheid duurt om je toestel te laten herstellen, vind ik niet kunnen.
Ik ben een tevreden gebruiker van mijn Nikon D70 maar ben niet te spreken over de service.
Peter
Het volgende wil ik echt wel eventjes kwijt.
Ik heb ruim 2 jaar terug een Nikon D70 aangekocht en ben daar zeer tevreden over. Begin september was ik in Zuid-Afrika en wat niemand hoopt, is mij overkomen. Na 2 dagen begaf mijn D70 het. Ik heb alles geprobeerd. Geheugen en batterij uit het toestel gehaald, reset geprobeerd maar niets bleek te helpen. Ik heb dan maar Nikon gecontacteerd en toen ik het probleem beschreef, zei men dat het om een constructiefout ging en dat de reparatie gratis was ook al is de garantieperiode voorbij. Op zich was dit geen slecht nieuws maar ik stond wel langs de andere kant van de wereld met een defect toestel. Ik vroeg me af waarom men mij niet had verwittigd want mijn toestel is geregistreerd op de site van Nikon ?
Bij aankomst in België heb ik onmiddellijk mijn toestel naar de winkel gebracht voor herstelling. Deze mensen hebben het toestel opgestuurd en momenteel zijn we ruim 5 weken (jawel, je leest goed en het is geen tikfout) verder en heb ik nog geen enkel nieuws van mijn toestel.
Dat een toestel stuk gaat, is jammer en zeker niet de fout van de constructeur tenzij het om een constructiefout gaat maar dat het dan ook nog eens een eeuwigheid duurt om je toestel te laten herstellen, vind ik niet kunnen.
Ik ben een tevreden gebruiker van mijn Nikon D70 maar ben niet te spreken over de service.
Peter
Comment