Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
tjonge tjonge, 11 mei dat is nog een eeuwigheid ver!! Als het weer goed is (remember Maastricht), en bij leven en welzijn kom ik ook! Met mijn madam natuurlijk en ik zal het eens aan de Jochen vragen. Mensen uit Antwerpen kunnen eventueel mee met Giant Pat's bus, alleen even duidelijk afspreken hoe laat we terugkomen dan ...
mvg,
Giant Pat
Do or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
Giantpat: alvast bedankt voor het aanbod van het vervoer!
Tony SmeT: u mag mijn status van "(zeker zonder ontbijt)" vervangen door "(misschien ontbijt)", als ik mee rij met Giantpat en die kiest voor wel te ontbijten dan ontbijt ik ook mee.
Hello iedereen! Leuk dat jullie zo enthousiast zijn...
Voor de shooting day zelf moet je niks op voorhand bevestigen, al is het wel handig om het één en ander voor te bereiden.
Voor wat betreft het ontbijt heeft men mij gevraagd uiterlijk tegen 1 mei (of 2 mei) definitief toe te zeggen, kwestie van de vrijwilligers te verwittigen, de aankopen te plannen en zo verder.
Allemaal duimen dat het mooi weer is. Koud zal het alvast waarschijnlijk niet meer zijn. En moest het regenen, ah, Jaja's parapluutje zal tegen die tijd toch wel al ontwikkeld zijn zeker
Comment