Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

    Ach, dit soort van negatieve reakties zien we wel meer op BD, ..... en op andere fora ook. Een teken aan de wand van onze verziekte maatschappij.
    Vroeger was het idee dat je gratis hulp misbruikt werd een nagedachte. Tegenwoordig starten velen met dit vooroordeel en worden zo veel initiatieven in de kiem gesmoord, jammer.

    De mening die sommigen hier hebben dat zo'n "bevolkingsgroep-specifieke-websites" mensen teveel indelen (of gedoemt zijn te falen), of dat dit voor "vastgeroesten" is (bvb mensen die zich "niet jong voelen") , think again.
    Om maar 1 initiatief te noemen, seniorennet, lijkt me toch redelijk succesvol. (tot een rechtzaak aan toe)
    Om het in de familie te houden, m'n eigen moeder is FERM jong van geest en amuseert zich op seniorennet. (maar doet niets in het kader van die rechtzaak, niet music-minded)

    Mocht ik de tijd hebben om aan die cursus te helpen, graag, maar m'n privé is momenteel te druk.
    Het initiatief is daarentegen wel lovenswaardig. 't Zou trouwens ook een goed startpunt kunnen zijn om eens al die fotografie-vragen die elke maand meerdere keren terugkomen te groeperen in 'n sticky. (forum overzichtelijk houden)

    Nou, 't was leuk. Elk z'n eigen mening, maar in 't vervolg liever wat positiever. (hee dat rijmt!)
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

    Comment


    • #47
      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

      Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
      't Zou trouwens ook een goed startpunt kunnen zijn om eens al die fotografie-vragen die elke maand meerdere keren terugkomen te groeperen in 'n sticky. (forum overzichtelijk houden)
      Kijk eens hier http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=91441

      Comment


      • #48
        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Hmm, interessant. Heb 'em meteen eens naar boven ge-"bumpt".

        Hey mods, kan er hier een sticky van gemaakt worden ?
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #49
          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          Hmm, interessant. Heb 'em meteen eens naar boven ge-"bumpt".

          Hey mods, kan er hier een sticky van gemaakt worden ?
          Dat was niet nodig, het IS al een sticky .

          Comment


          • #50
            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

            Mod off

            Ik ben eens gaan kijken op de bewuste site en het eerste wat mij opviel is de link "word nu gratis lid." Gaat dit in de toekomst veranderen naar betalend lid? Veel sites beginnen ook gratis, maar zo gauw er geld mee te verdienen valt proberen de sitemakers ook te verdienen. Begrijpelijk, want er zit veel werk in een site, maar mocht ik als amateur flink hebben meegewerkt aan zo'n site, dan zou ik mij toch een beetje bekocht voelen, dat een ander op basis van de input van anderen verdient. Wat zijn de plannen voor deze site op dat gebied, gaat deze site ook commercieel worden? Zo ja, dan zou ik zeker niet gratis mijn steentje willen bijdragen. Sorry. Zo nee, dan heb ik geen bezwaar tegen het meehelpen.
            Mijn tweede vraag; waarom wil je het wiel opnieuw uitvinden? Op internet zijn heel veel fotografiecursussen te vinden, misschien kun je die mensen benaderen of je de tekst kan overnemen tegen al dan niet een vergoeding.

            /Mod off
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #51
              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

              Hoi JLP,

              Het de bedoeling dat de site bestaansrecht krijgt door het zoeken van sponsors en adverteerders. De site wil eerst groeien voordat sponsors en adverteerders benaderd gaan worden, om zodoende een interessantere partij te zijn. De site zal voor haar leden gratis blijven !!! De sitebouwer investeert nu al zijn tijd en geld om binnen de kortste keren zo veel mogelijk publiciteit en leden te werven. Een grote gok, maar hij gelooft er heilig in dat het hem gaat lukken, en dat is te waarderen.

              Het antwoord op je tweede vraag is dat de site graag haar leden de mogelijkheid geeft om zelf de site te maken zoals ze dat zelf graag zien. Interactief dus. Men kan zelf artikelen plaatsen (dus niet alleen in het forum) maar ze kunnen ook zelf activiteiten organiseren waar de andere leden aan mee kunnen doen. Hierbij wordt ook gedacht aan cursussen. Het best zou het dus zijn als een lid van de site een cursus digitale fotografie wil maken voor de andere leden, zodat deze ook met hun vragen bij deze "sitegebruiker" terecht kunnen.

              De reden dat ik deze oproep hier heb gedaan is in de hoop hier een fotograaf in doelgroep te treffen die aan het maken van een dergelijke cursus plezier beleeft. Maar als er iemand van een jongere generatie het leuk vind aktief deel te nemen aan het opzetten van een dergelijk onderdeel is hij/zij van harte welkom.

              Ik hoop dat ik zo je zeer terechte vragen heb beantwoord.

              Groet,

              bastiaan

              Comment

              Working...
              X