Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help gevraagd bij eindwerk fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Help gevraagd bij eindwerk fotografie

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
    De laatste tijd zijn de mensen hier rap geďrriteerd als een medemens iets vraagt.
    ipv wat positieve antwoorden of motivaties worden bij vele posts direkt een aanval ingezet.
    Het gaat denk ik vooral om de manier waarop. Er zijn nu eenmaal parasieten die graag teren op andermans inspanningen en, zoals het hier gesteld is, lijkt het daar wel op. Daarbij, het handelt hier om een eindwerk - moet dat nu niet juist een werk zijn om te bewijzen wat je zelf kunt?

Comment

In de tijd konden wij thesisen van vorige jaren inkijken en zelf uitlenen.
      Misschien kan je vriendin eens navraag doen op haar school.

De 2 eindwerken die ik ooit geschreven heb hebben helaas niets met fotografie te maken, anders met plezier.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Kijk, voordat er hier weer een hele onoverzichtelijke, OT boel ... blabla ... (spare the mods plz ...)

Zoals eerder door mij gepost is het enkel om haar te helpen dat ik het vraag. Zij weet niet dat ik het hier gevraagd heb ...

Het is ook mijn "vriendin" niet(in de zin van lief) maar "een" vriendin die mij "als amateur fotograaf" de vraag gesteld heeft of ik haar een beetje op weg kon helpen. Ze mocht een vrij onderwerp kiezen en heeft fotografie gekozen omdat ze volgend jaar wss. in het hoger onderwijs daar in verder zal studeren.

Ik ga zelf wel het nodige opzoekingswerk wel doen om haar verder te helpen, het schrijven en uitwerken is zowieso voor haar. Haar mentor is op de hoogte dat ik haar ermee help want ze heeft me opgebeld om alles te bespreken. Ze schrijft een deeltje over Urban Exploration en daarvoor moet ze eens met mij mee gaan. Het is dan ook logisch dat die mentor daar vragen over heeft. UE is nu niet iets wat een gemiddeld 18-jarig meisje kiest als onderwerp.

Dus, ik begrijp jullie bezorgdheid over de pedagogische waarde van mijn vraag. Ga ervan uit dat ik graag iemand help als ze mij dat vragen. Iemands anders eindwerk inkijken was voor mij een goede rode draad

Maar goed, ik heb mijn les geleerd. In het vervolg als ik iets nodig heb dan zal ik eerst een inleidende tekst neerpennen met mijn doelstellingen. Vervolgens zal ik nog eens nadenken of mijn vraag verantwoord is te stellen

Mocht ze lui en géén intresse hebben dan zou ik haar, eerlijk gezegd, géén seconde helpen.

Bij deze mijn oprechte excuses voor mijn "domme" vraag
        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          Er zijn nu eenmaal parasieten die graag teren op andermans inspanningen en, zoals het hier gesteld is, lijkt het daar wel op. Daarbij, het handelt hier om een eindwerk - moet dat nu niet juist een werk zijn om te bewijzen wat je zelf kunt?
          Er zijn er ook die onmiddellijk een ordeel vellen over iemand
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            In de tijd konden wij thesisen van vorige jaren inkijken en zelf uitlenen.
            Misschien kan je vriendin eens navraag doen op haar school.

De 2 eindwerken die ik ooit geschreven heb hebben helaas niets met fotografie te maken, anders met plezier.
            Das net haar probleem, zij is de eerste die over fotografie haar eindwerk maakt ...
            www.fotofolio.be

Comment

1)Thesissen zijn vrij in te kijken in de scholen waar ze werden gemaakt.
              2) Normaal zijn thesissen ook onderling uit gewisseld
              Dus, je kan ze overal vinden.
              3) Als je nu een thesis neemt, moet je maar eens kijken naar het volume bibliografie. Dat is immens groot, dus ook daar heeft de schrijver zich gebaseerd op literatuur dewelke hij hopelijk ook gelezen heeft.

Dus, ik vind het meer dan normaal dat men naar thesissen zoekt. EN inderdaad, veel zaken zullen hopelijk gebruikt worden voor een nieuwe thesis. Dat bewijst dan alleen maar de de ""gebruikte" thesissen belangrijk waren.
              ALs de nieuwe thesis dan daar nog eens een aanvulling op is, kunnen we dat alleen maar joepie, eindelijk, schitterend toeroepen.

SPijtig kan ik je niet helpen aan thesissen over fotografie (ik heb er wel veel andere), mar doe eens een poging in de bibliotheek van scholen waar fotografie wordt gegeven (RITS, ...) Je zal ze er zeker vinden ...

Veel, veel suc6 aan de persoon die de moed heeft zich in fotografie te verdiepen en ons wetenschap probeert bij te brengen.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’ętre heureux

Comment

Kayrun,

Weet niet of je er iets aan hebt, maar dan is het misschien voor een ander interessant:

Darenet

Heel veel proefschriften
                Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

Comment

Veel hogescholen archiveren de noemenswaardige thesissen in hun bib.
                  Misschien eens langsgaan in hogescholen waar opleidingen fotografie gegeven worden?

mvg
                  Caro
                  www.myspace.com/photocaroline

Comment

Working...
                  X