Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online-Shop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Online-Shop

@Ken:

Hou ons op de hoogte van je bevindingen vd winkel, alsook van je materiaal.

Veel plezier
    BD0680BE Flickr
    α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Super-content over topfoto!! Had er een D70 kit besteld en de zoomlens kon niet onmiddellijk geleverd worden. Otto stelde gewoon zelf voor om een andere (betere/iets duurdere) lens in de plaats mee te sturen voor dezelfde prijs.
      Iedereen die bij mij om goede raad komt vragen ivm waar ze hun materiaal moeten bestellen, stuur ik naar ginder.

Steven
      www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaEagle Bekijk bericht
        Heeft er iemand ervaring met aanschaf van artikelen bij Online Shop in Putte?
        Putte wat op de grens Nederland-Belgie ligt?

Comment

Neen Putte bij Bonheide.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ook ik ben terug na een ritje van om en bij de 250 km!

Alles is perfect verlopen, vriendelijk ontvangen en mijn bestelling lag klaar: Canon EOS 30D, Canon EF 70-200/4.0, Canon BG-E2 met extra BP511A en mijn geheugenkaart SanDisk Extreme III 2GB!
            Ik heb er nog een extra SanDisk 512 MB zoals je kon bestellen op de site van canon als je voor 31/12 had gekocht zomaar bijgekregen!

Een goede uitleg gekregen ook, lens werd voor mij gemonteerd op de body...mijn eerste keer hé en mijn handen zouden wellicht te shaky geweest zijn ! Batterygrip ook geďnstalleerd, mij gezegd van op te letten dat ik het klepje niet verlies!

M'n pa die mee was vroeg mij waar ik dat alles zou stoppen... ...en dan hebben we nog maar een Tamrac Expedition 5 erbij gekozen

Ik ben dus een erg tevreden geheugenkaart/sdcard/topfoto klant geworden en zal niet nalaten iedereen die mij om raad vraagt door te verwijzen

En nu dan maar de batterijen laten opladen en terug achter mijn boeken !
            Monkey business
            [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

Comment

Ge hebt toch tegen Otto gezegt dat ge BD'er bent.

Comment

Neen krijg je dan extra korting?
                Monkey business
                [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

Comment

Ik weet dat in het verleden Otto al eens BD korting heeft gegeven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk bericht
                    Ook ik ben terug na een ritje van om en bij de 250 km!

Alles is perfect verlopen, vriendelijk ontvangen en mijn bestelling lag klaar: Canon EOS 30D, Canon EF 70-200/4.0, Canon BG-E2 met extra BP511A en mijn geheugenkaart SanDisk Extreme III 2GB!
                    Ik heb er nog een extra SanDisk 512 MB zoals je kon bestellen op de site van canon als je voor 31/12 had gekocht zomaar bijgekregen!

Een goede uitleg gekregen ook, lens werd voor mij gemonteerd op de body...mijn eerste keer hé en mijn handen zouden wellicht te shaky geweest zijn ! Batterygrip ook geďnstalleerd, mij gezegd van op te letten dat ik het klepje niet verlies!

M'n pa die mee was vroeg mij waar ik dat alles zou stoppen... ...en dan hebben we nog maar een Tamrac Expedition 5 erbij gekozen

Ik ben dus een erg tevreden geheugenkaart/sdcard/topfoto klant geworden en zal niet nalaten iedereen die mij om raad vraagt door te verwijzen

En nu dan maar de batterijen laten opladen en terug achter mijn boeken !
                    Bij mij was het toch ook 180km heen en terug.. maar geen spijt van aangezien er hier in de buurt niets deftigs te vinden is!
                    En zo hebben we de natuur van Putte toch ook eens gezien he
                    Correcte en vriendelijke mensen, ik ga hier nog bestellen (met de post dan toch wel )
                    Last edited by pr0grez; 7 januari 2007, 18:54.

Comment

Weet iemand waar je op de site (die wel volledig is, maar soms érg traag en je wordt gék van die flashende menu links ...) je de verzendkosten kan vinden ? Ik heb vruchteloos ernaar gezocht ...
                      Last edited by fotomanneke; 15 januari 2007, 19:56.
                      Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                        Weet iemand waar je op de site (die wel volledig is, maar soms érg traag en je wordt gék van die flashende menu links ...) je de verzendkosten kan vinden ? Ik heb vruchteloos ernaar gezocht ...
                        't Volgende is terug te vinden op de site, onder INFO, bovenaan in de blauwe balk:

Bestelling en verzending

U kunt alles online bestellen en helemaal onderaan de artikelbeschrijving staat of het op voorraad is of niet.
                        Uw email-adres is heel belangrijk gebruik daarom het email-adres dat uw provider heeft toegekend (skynet, telenet, kpn, t-online enz) en gebruik geen hotmail of yahoo en dergelijke email-adressen want dan krijgt u geen antwoord (de emails komen dan in de SPAM-filters terecht) en wordt uw bestelling niet uitgevoerd.
                        Geef ook altijd een telefoonnummer op waar men u overdag kan bereiken .
                        Alle goederen worden direct vanaf het magazijn van de fabriek voor 7,- Euro per pakket door Direct Parcel Distribution afgeleverd bij u. Dit duurt gemiddeld 24 tot 48 uur.
                        U kunt altijd zien waar de zending is.

trackingsnummer 123 1234 1234 1 Voer het trackingnummer in op de website van DPD

Subject: http://www.dpd.be

U kunt ook een ander afleveradres opgegeven indien er op uw adres niet altijd iemand aanwezig is, gelieve het ons dan te emailen, want u kunt het pakje niet op het postkantoor afhalen ! Geef dan bij voorkeur uw werkadres op.
                        Aan het einde van uw bestelling kunt u aangeven of u het artikel komt afhalen of dat het verstuurd dient te . Heeft u nog vragen stuur dan een email aan:

info@TopFoto.be
                        info@Geheugenkaart.be
                        TopFoto@gmail.com
                        Geheugenkaart@gmail.com

And by the way, ik ben intussen zelf ook reeds langs geweest in Putte. Ik heb er mijn SB800 aangeschaft, voor een mooi prijsje. ZEKER aan te raden.
                        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iiyama Bekijk bericht
                          Heb mijn materiaal al altijd gekocht bij geheugenkaart.be .
                          Nooit problemen, heb alleen de indruk dat hij hier door bepaalde mensen regelmatig wordt afgeknapt omdat hij postings doet die bij sommigen niet in goede aarde vallen.
                          Vanuit diverse standpunten bekeken:
                          - een goed ondernemer geeft vaak best geen "negatieve" kritieken in de richting van zijn cliënteel. Alleen door "man-to-man" discussies kun je aanvoelen of iemand openstaat voor kritiek. Kritiek die; doorgaans; bedoeld is om uit te leren.
                          - Angst, twijfel, eigen overschatting, noem maar op, er zijn vele factoren die kunnen leiden dat een mens "over"-emotioneel reageert op kritiek.
                          Ik ben hier geen uitzondering op, echter wel bewuster in geworden door zelfreflectie. Onevenwichten zijn snel gecreëerd, evenwicht bereiken daarentegen... wat een creatie!

(eigen hersenspinsel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht

stuur hem eens een mailtje,dan weet je het direct.normaal zal dat tussen de 7€ en 19€ liggen dacht ik.

of je kan iets kopen en dan zal zullen de verzendingskosten wel er bijkomen en kan je zien hoeveel je betaald.staat het je niet aan,annuleren he
                            website: www.stijnboelens.com

Comment

Working...
                            X