Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: party fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: gezocht: party fotografen

    De mail van de topicstarter is niet helemaal volledig en duidelijk, maar om de vraag dan meteen negatief te beantwoorden is denk ik wat te voorbarig.
    Uiteraard is een amateur niet te vergelijken met een proffotograaf, maar dat wil niet zeggen dat alles direct voor niets moet. Er zit voor de fotograaf toch veel tijd en moeite in (fotograferen, nabewerken, afdrukken / printen enz), om zo'n party goed te fotograferen. Ik neem aan dat de topicstarter dat ook weet en dat de topicstarter daar ook rekening mee gaat houden.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #17
      Re: gezocht: party fotografen

      Ik heb het nu al enkele keren gedaan, maar eerder uit eigen initiatief en omdat ik via via iemand ken die zulke party's organiseert in een muziekgenre ... dat misschien niet voor iedereen weggelegd is.

      Maar ik geniet ervan. Ik doe het voor niks, en ik doe er nog wat ervaring mee op, en ik krijg ook al positieve reacties en bouw mijn contacten in het wereldje wat uit en krijg al links en rechts de vraag om ergens specifiek lucratievere dingen te gaan doen. Nog niks echt concreet, maar wie weet...

      Maar ik vind het gewoon fun, en nogal een uitdaging. 't Licht is meestal nog lastiger dan concertshoots maar je publiek is gewillig en altijd blij met de resultaten.

      Je vindt een greep uit de parties dat ik reeds gedaan heb op mijn flickr site.

      Maar ik wil onafhankelijk blijven. Ik heb ook al de vraag gekregen om op vrijwillige basis onder de hoed van een website zulke dingen te doen, maar ik ben ook bang dat de appreciate dan sneller zal wegvallen.

      Misschien word k het ooit beu, maar dat zien we dan wel weer.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #18
        Re: gezocht: party fotografen

        Oorspronkelijk geplaatst door torr Bekijk bericht
        Zoals altijd zijn het de zotten.
        Die zich voor niets inzetten.
        Maar daar zo veel voor terug krijgen.
        En daar kan ik van getuigen.
        Kurt
        Da's 100% juist Kurt!

        Comment


        • #19
          Re: gezocht: party fotografen

          Sorry mordred als mijn berichtje persoonlijk overkwam, echt "no offense" bedoeld!
          Ik laat mij in een discours soms nogal eens gaan

          Ik versta wel dat de appreciatie soms "nougabollen" is, en dat is idd heel demotiverend. Gelukkig mag ik tot nu toe zeggen dat mijn "pro deo" opdrachten op allerhande gebied in 8 op de 10 gevallen wel geapprecieerd werden en ik onthou die appreciatie meer dan die paar gevallen waar 't noppes is.
          Ik vind wel dat dat wat anders ligt voor het werken aan computers... jij bespaart de mensen tientallen (of honderden?) euro's aan werkuren, dan mogen ze idd op zijn minst eens gaan eten met u (nee echt)

          Maar ik denk dat het hier over iets helemaal anders gaat... tenandere, ik denk, als je op stap gaat met die "tiep" en er staat niks tegenover of er staat niks op papier, dat je gewoon kan zeggen "trek uwe plan" als de appreciatie er niet is...

          Tenandere, in de originele post staat ook niet dat het gratis moet, 't zou wel eens kunnen dat er een kleinigheid tegenoverstaat, heeft er ondertussen al iemand iets gehoord?

          A propos, qua fleskes château migraine kan ik wel de Croix Beaucourt uit de Aldi aanraden, een droog bordeauxke van om en bij de 2,5€ en best goed... alleszins beter om op een feestje of bij 't eten te serveren dan die bocht uit kartonnen dozen.

          Comment


          • #20
            Re: gezocht: party fotografen

            Sorry mordred als mijn berichtje persoonlijk overkwam, echt "no offense" bedoeld!
            Ik laat mij in een discours soms nogal eens gaan
            Wie niet
            Maar ik begrijp jouw punt zoals jij wel dat van mij begrijpt. Niks ernstig, maar ik verfoei die groep van mensen die altijd alles 'for granted' nemen, ik herhaal dat ik NIET de topicstarter hiermee bedoel, gewoon in't algemeen gesproken

            -M-
            Mijn site...
            vandaelefotografie.be
            * BD0916BE *

            Comment


            • #21
              Re: gezocht: party fotografen

              Hoi,

              Ik heb gereageerd op de topicstarter en heb ook respons gehad. Het doel is vooral op grotere locale fuiven te gaan fotograferen (regio waas/ dender). Er wordt niet gesproken van een echte vergoeding doch wat drinkgeld of gratis drankbonnetjes zijn wel mogelijk. Wat materiaal betreft ging de topicstarter eens kijken wat de mogelijkheden zijn betreffende een verzekering. Al bij al lijkt het me geen uitzuigerij, maar ik denk dat we als hobbyisten vooral aan zo iets moeten meewerken voor ons eigen plezier. Wat ik dus ook graag doe!

              groetjes,

              Wouter.
              Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

              Comment


              • #22
                Re: gezocht: party fotografen

                Oorspronkelijk geplaatst door wouterdhoye Bekijk bericht
                Hoi,

                Ik heb gereageerd op de topicstarter en heb ook respons gehad. Het doel is vooral op grotere locale fuiven te gaan fotograferen (regio waas/ dender). Er wordt niet gesproken van een echte vergoeding doch wat drinkgeld of gratis drankbonnetjes zijn wel mogelijk. Wat materiaal betreft ging de topicstarter eens kijken wat de mogelijkheden zijn betreffende een verzekering. Al bij al lijkt het me geen uitzuigerij, maar ik denk dat we als hobbyisten vooral aan zo iets moeten meewerken voor ons eigen plezier. Wat ik dus ook graag doe!

                groetjes,

                Wouter.
                Voilà, onder deze voorwaarden heb ik vorig jaar ook het Vis en Folklore Festival in Mariekerke ( Bornem ) gefotografeerd . . . heel plezant . . .zodat ik het volgend jaar, tenminste als men het terug vraagt, opnieuw onder deze voorwaarden zal doen . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: gezocht: party fotografen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                  lol , maak je rekening eens he !!
                  Bel eens rond vraag of hij op je avond komt 'schieten' en deel dat door # uren
                  Mijn trouwalbum was 'plenty' of money voor misschien 3uur shooting.....

                  -M-

                  als jij voor een fuif-reportageke 't zelfde kan krijgen als voor een huwelijksreportage.... direct voltijds zelfstandige worden!
                  some toys 4 big boys
                  http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                  Comment


                  • #24
                    Re: gezocht: party fotografen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
                    als jij voor een fuif-reportageke 't zelfde kan krijgen als voor een huwelijksreportage.... direct voltijds zelfstandige worden!
                    Idd, veel mensen denken niet meer helder na wanneer ze hun huwelijk plannen.
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: gezocht: party fotografen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Idd, veel mensen denken niet meer helder na wanneer ze hun huwelijk plannen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: gezocht: party fotografen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
                        als jij voor een fuif-reportageke 't zelfde kan krijgen als voor een huwelijksreportage.... direct voltijds zelfstandige worden!
                        Dat is een stupide opmerking, dat bedoelde ik er ook helemaal NIET mee.


                        -M-
                        Mijn site...
                        vandaelefotografie.be
                        * BD0916BE *

                        Comment

                        Working...
                        X