Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de beste fotoboeken? (niet OVER fotografie, maar met foto's)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: de beste fotoboeken? (niet OVER fotografie, maar met foto's)

    2e hands ? bij Fnac ?


    Een boek met mooie natuurfoto's : "Schatten van de Aarde" (Living Planet : Preserving Edens of the Earth) = een samenwerking tussen 3 natuurfotografen: Frans Lanting, Galen Rowell en David Doubilet.
    Last edited by filipo; 17 oktober 2006, 18:35. Reden: titel boek
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #17
      Re: de beste fotoboeken? (niet OVER fotografie, maar met foto's)

      The best of 'Life'
      (verzameling van opmerkelijke of historische foto's gepubliceerd in het tijdschrift 'Life')


      marcus
      zwart & wit & kleur

      flickr

      Comment


      • #18
        Re: de beste fotoboeken? (niet OVER fotografie, maar met foto's)

        Oorspronkelijk geplaatst door fietsende fotograaf Bekijk bericht
        Steve Bloom
        Dieren

        Geweldig boek met veel en . Veel foto's van hoe heeft ie het kunnen doen en als ik eens.......was dat maar waar.

        Leon

        heb ik ook (da's toch dienen dikke klepper met een grizzlybeer op de cover hé ?)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #19
          Re: de beste fotoboeken? (niet OVER fotografie, maar met foto's)

          dieren spreken me persoonlijk minder aan maar toch bedankt.

          Gisteren heb ik in Redu "mijn gerief" gevonden: "temps d'humanité - les plus grandes photographies publiées dan le magazine 'Du' 1930-1990" ... een stuk of drie ervan zaten ook in de tentoonstelling "Family of Man", en de anderen hadden er best in gekund.
          Ook wel raar dat je soms echt wel het bijschrift moet lezen om te weten of het een foto uit de jaren '40 of uit de jaren '90 is...

          Comment

          Working...
          X