Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
    Hangt ook van de officiele waarde af die vermeld wordt!
    Ik heb geen interesse in zo'n pen, maar wou toch even vermelden dat ik bij bestelling van een lens uit Canada 42 euro extra kosten had op de prijs van ±80 euro met UPS.
    Voor mij was dit een onaangename verassing...

    Ik denk dat de import tax geldt vanaf een bepaalde waarde, zou eens moeten opzoeken vanaf hoeveel precies...
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

    Comment


    • #32
      Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

      Dat is waar, ik herinner me dat van toen ik Japanse computers verzamelde uit de jaren '80.

      Ik zal navragen of die verkoper een lagere waarde of 'gift' kan aanduiden op de verzending.

      Ik hou jullie op de hoogte.

      K.
      Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

      Comment


      • #33
        Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

        Aaargh, hij ziet het niet zitten om een lage waarde te zetten op het pak, dat is blijkbaar illegaal voor een winkel

        Dan maar zijn winkel url, waar je rechtstreeks van kan kopen:


        Het komt zo natuurlijk iets duurder uit
        Vanaf een waarde van 22 euro moeten er taksen betaald worden, en ik zag hier op het forum al mensen die 75 euro op een waarde van 150 euro moesten betalen, dus 20-25 sensorklear pennen aan 250 à 300 euro zouden veel en veel te duur zijn.

        Ik zal eens nakijken of er geen in Europa te vinden zijn.

        K.
        Last edited by Asshen; 12 oktober 2006, 17:27.
        Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

        Comment


        • #34
          Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

          Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Bekijk bericht
          Die foto Gregor weet niet waar ik het over heb, hij wil me/ons Hama lenspennen aansmeren...

          ----------
          Heb ook nieuws van die persoon uit de VS,
          als ik er 20-25 bestel (zoiets zal het wel al plusminus zijn alles opgeteld), dan verzend hij met tracking, en voor de prijs van verzending van 1 pen.

          Dat zou dan op een 12 euro per persoon komen exclusief verzending naar u thuis.

          ----------
          Nu zie ik dat wel zitten om die pennen te bestellen, maar er hangt duidelijk een risico aan vast voor me...
          Als de pennen niet aankomen, of als er nadien enkelen zijn hier die 'veranderen van gedachte', en de pen niet meer willen, dan zit ik er mee...

          Nu is mijn vraag naar jullie toe, wie 100% zeker interesse heeft, en hoe we dit zaakje zouden kunnen regelen.

          Mvg.
          K.
          vorige regelingen => jij vraagt iedereen éérst het geld over te schrijven, daarna bestel je.
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #35
            Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

            Laatste post lezen aub.
            Het zaakje gaat alvast niet door via die persoon uit de VS, de importtaksen zouden te hoog uitkomen.

            Enkel als ik een Europese leverancier vind die binnen de 2 weken kan leveren (ik vertrek begin november naar Australië) gaat het alsnog door.

            Mvg.
            Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

            Comment


            • #36
              Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

              Effe ter informatie ik gebruik al een hele tijd een lenspen om mijn sensor te kuisen. Enkel opletten dat de pad geen overschot aan carbon compound heeft anders deze er effe afhalen alvorens te beginnen. Voor de rest werkt dat perfect. Ik betwijfel zelf of die sensorklear iets anders is dan een gewone lenspen. Maar ook opletten dat je enkel je sensor kuist met die lenspen en niet ook nog je lenzen.

              Comment


              • #37
                Re: SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

                ik heb ook wel interesse!
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment

                Working...
                X