Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

    Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Laat u vooral niet intimideren...


    Nogmaals .... ik verbied niemand iets. Ik heb de persoon in kwestie enkel gewezen op de overeenkomst tussen alle eerste en tweede klasse ploegen met de persbond.

    Als ertoch iemand deze overeenkomst schaadt, dan kunnen ze mij niet verwijten.

    Ik vraag me al af waarom ik hierop gewezen heb? Ik krijg de wind vooraan.
    www.i-mac.be
    http://www.cerclebrugge.be

    Comment


    • #17
      Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

      ik heb op Genk al foto's mogen nemen en die staan op mijn website.... persverantwoordelijke in Genk was blijkbaar iemand van Belang van limburg
      iemand van de PERS.
      Hij had geen probleem met foto's nemen van de wedstrijd voor eigen gebruik van mijn website en dit langs de zijlijn.
      Er zijn misschien regels maar ik heb tot op vandaag nog geen verwijt gekregen dat die foto's niet op mijn website mogen staan.

      Comment


      • #18
        Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

        Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke Bekijk bericht
        ik heb op Genk al foto's mogen nemen en die staan op mijn website.... persverantwoordelijke in Genk was blijkbaar iemand van Belang van limburg
        iemand van de PERS.
        Hij had geen probleem met foto's nemen van de wedstrijd voor eigen gebruik van mijn website en dit langs de zijlijn.
        Er zijn misschien regels maar ik heb tot op vandaag nog geen verwijt gekregen dat die foto's niet op mijn website mogen staan.
        Inderdaad, idem dito hier.

        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #19
          Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

          Ofwel ben ik dom, ofwel krijg ik hier sterk de indruk dat er nog altijd mensen rondlopen die het niet kunnen verkroppen dat ook anderen eens iets kunnen doen. Nu, vermoedelijk is het wel het eerste ...
          Trouwens, als het inderdaad zo is dat je vanuit de tribune wel mag fotograferen en vanop de grasmat niet, zeg later gewoon dat je ze genomen hebt vanuit de tribune ...
          @remip
          Nog veel plezier en ik wou dat ik in jou plaats mee kon. Maak ook geen slapende honden wakker en neem gewoon je foto's. Als het echt niet mag, zullen ze het wel zeggen, tenzij anderen het voor hen doen en aanklagen
          Vriendelijke woorden hebbne al veel gesloten deuren geopend ...
          Onlangs op een SD ben ik een restaurant binnen gestapt met de vraag of ik een voorwerp in een eetruimte mocht fotograferen. De hoofdbaas kwam erbij en vroeg waarvoor het dienen moest ...
          Na de nodige vriendelijke uitleg, kreeg ik er zelfs nog een cadeautje boven op. Hij deed herschikking van de ruimte, ... opdat de foto nog beter zou zijn.
          Een restaurant waar ik helaas nooit meer terug kom (afstand, ...)
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #20
            Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            Ofwel ben ik dom, ofwel krijg ik hier sterk de indruk dat er nog altijd mensen rondlopen die het niet kunnen verkroppen dat ook anderen eens iets kunnen doen.
            Volgens mij ben jij niet dom...

            Comment


            • #21
              Re: KVC Westerlo - Club Brugge: gebruik van foto's?

              [QUOTE=purlut;1146469]Ofwel ben ik dom, ofwel krijg ik hier sterk de indruk dat er nog altijd mensen rondlopen die het niet kunnen verkroppen dat ook anderen eens iets kunnen doen. Nu, vermoedelijk is het wel het eerste ...
              Trouwens, als het inderdaad zo is dat je vanuit de tribune wel mag fotograferen en vanop de grasmat niet, zeg later gewoon dat je ze genomen hebt vanuit de tribune ...
              QUOTE]

              Ik vermoed dat ik dus als de eerst vernoemde persoon tel?

              Ik blijf het herhalen .... ik wil niemand iets verbieden, integendeel. Wat ik wel doe, is de geldende regels kenbaar maken. Ik verzin die niet. Ik kreeg ze zelf onder de neus geschoven.

              Ik zal hier niet meer verder op ingaan. Ik hou me aan de regels. Misschien komt er een dag dat we onze hobby niet meer mogen doen, omwille van het overtreden van deze regels. Ik zal mezelf dan niets moeten verwijten.



              PS : dit telt dus niet voor beroepsmensen.
              www.i-mac.be
              http://www.cerclebrugge.be

              Comment

              Working...
              X