Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    VRT? Hebben die onlangs geen 750.000€ ontslagvergoeding moeten ophoesten? Geen wonder dat ze geen geld meer hebben voor een fotograaf .
    LOL
    fotosite

    Comment


    • #17
      Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

      Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
      Waarom een thread beginnen als je er niet mag op reageren?

      Ik ben geïnteresseerd en wil info@vrtfansite behoeden om telkens hetzelfde antwoord te moeten sturen. Ik stel gewoon een paar open vragen aan iemand die daar ervaring mee heeft. Absoluut niet kwaad bedoeld. Uit jouw antwoord begrijp ik alleen dat ik hier mijn mond maar moet houden – en eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom.
      Sorry, dit was mijn bedoeling niet.
      Waar ik het op heb zijn opmerkingen als "zoek een meisje enz....." Antwoorden die helemaal niets ermee te maken hebben.
      Wel ik heb er ook ervaring met de vrtfansite en doe dit soort opdrachten graag. Er zijn zoals overal grenzen en met het maken van afspraken kom je al heel ver. Het opent tevens deuren. Maar dit openen van deuren kost je, zoals alle hobby's geld. En dit is een keuze die je zelf voor uzelf moet maken.
      @ vicberger : Nogmaals sorry dat mijn opmerking verkeerd overkwam.
      Ter info : de vrtfansite is een intiatief van mensen die geïnteresseerd zijn in het doen en laten van de vrt. Hun programma's en al hun achtergronden. Of iemand daar nu ontslagen wordt met 0 euro of 750.000 euro speelt geen rol. De naam vrtfansite zegt genoeg, of niet?
      Last edited by vinstermik; 3 oktober 2006, 14:42.

      Comment


      • #18
        Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
        Sorry, dit was mijn bedoeling niet.
        Waar ik het op heb zijn opmerkingen als "zoek een meisje enz....." Antwoorden die helemaal niets ermee te maken hebben.
        Wel ik heb er ook ervaring met de vrtfansite en doe dit soort opdrachten graag. Er zijn zoals overal grenzen en met het maken van afspraken kom je al heel ver. Het opent tevens deuren. Maar dit openen van deuren kost je, zoals alle hobby's geld. En dit is een keuze die je zelf voor uzelf moet maken.
        @ vicberger : Nogmaals sorry dat mijn opmerking verkeerd overkwam.
        Geen probleem hoor. Ik heb inmiddels mijn licht opgestoken op het emailadres en heb een vriendelijke mail teruggekregen van Véronique De Bleeckere. Deze info kan andere geïnteresseerden misschien wel tot nut zijn:
        1. De normale gang van zaken is dat de opdrachten gemaild worden naar al onze fotografen. Deze kunnen dan reageren, waar en wanneer ze naartoe kunnen gaan.
        2. De meeste belangrijke opdrachten vinden wel plaats in de loop van de dag, van maandag tot vrijdag.
        3. De foto's blijven nog steeds jouw eigendom. Maar normaal worden ze enkel op VRTFansite geplaatst. Wil je ze voor elders ook nog gebruiken dan kan dit wel op voorhand vastgelegd worden.


        Ik neem het in overweging, maar moet eerst bedenken of het voldoende combineerbaar is met mijn andere activiteiten. Zoals je zelf ook aangeeft, kan dit een goeie vorm van netwerking zijn. En een goed/duurzaam netwerk is vaak belangrijker dan wat korte-termijn euro's.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #19
          Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

          Oorspronkelijk geplaatst door andram Bekijk bericht
          hmm...benieuwd wie dit wil doen...
          Iedere hobby kost tijd en geld. Je kan er eventueel contacten leggen, nieuwe vrienden leren kennen, plezier aan beleven enz...

          Zelf besteed ik dagelijks tijd aan het technische beheer van Belgiumdigital zoals nog diverse andere mensen van Raad Van Bestuur, moderators, editors, enz.... Maar actief deelnemen aan 't forum of zelfs foto's nemen doe ik amper nog. Waarom? Plezier, vrienden, enz... ook dat is mijn hobby.


          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          VRT? Hebben die onlangs geen 750.000€ ontslagvergoeding moeten ophoesten? Geen wonder dat ze geen geld meer hebben voor een fotograaf .
          Hans, ik mag toch aannemen dat je weet dat een fanssite normaal geen enkele bingin heeft met de persoon of instelling waarvan men fan is?

          Ik lees dan ook op de site zelf:
          VRTFansite.be is een onafhankelijke website over het reilen en zeilen van de VRT.


          Sorry, loesje dat ik even afdwaalde in je topic.

          mvg,
          peter

          Comment

          Working...
          X