Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles gestolen !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Alles gestolen !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    Welke verzekeringsmaatschappij, welke verzekeringsagent? Ik betaal 35 EUR per 1000 EUR...

    sugar

    Da’s inderdaad correct Sugar, bij mijn eerste vraag was dit ook onmiddellijk zijn antwoord maar al mijn PC hardware voor de zaak ( toch een dikke 50000 euro ) is verzekerd aan 22 per 1000 en na aandringen heb ik dezelfde voorwaarden gekregen voor mijn fotogear. Als ik thuis ben kijk ik even na bij welke maatsch dit is, stuur je nog een PM.
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment


    • #17
      Re: Alles gestolen !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Dit heb ik nog gehoord ! We willen je wel verzekeren als we al je polissen mogen beheren.

      165 Eur is niet goedkoop maar er op een bedrag 7000 Eur peanuts.
      Zo zie je maar dat soms een beetje klanten-leveranciersbinding nog zo slecht niet is
      Last edited by RDB; 30 september 2006, 14:23.
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

      Comment


      • #18
        Re: Alles gestolen !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
        Welke verzekeringsmaatschappij, welke verzekeringsagent? Ik betaal 35 EUR per 1000 EUR...

        sugar
        Zelfde vraag dan...


        seppuku.

        Comment


        • #19
          Re: Alles gestolen !!!

          Echt balen dit.

          Ik heb door dit bericht wel meteen mijn handtekening veranderd.

          Gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #20
            Re: Alles gestolen !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Dit is ook een van de redenen waarom ik mijn signature op het forum beperkt hou
            Het vermelden van "Nikon D200 (D70) en een set breedhoek en tele Nikkors" is niet echt vaag en toch al goed voor enkele duizenden euro's, niet?

            Als je met je fototoestel(len) en tas rondloopt heb je veel meer kans dat iemand geinteresseert geraakt in je spullen dan wanneer ze in een signature vermeld staan denk ik zo.
            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

            Comment


            • #21
              Re: Alles gestolen !!!

              Voor mij is het een ijzeren wet: nooit de fototas in de wagen laten!
              Waar ik ook ben, waar ik ook met vakantie ben met de wagen, en ik verlaat de wagen, neem ik die daar steevast uit.

              Betrouwen is goed, niet betrouwen is beter.

              Alvast mijn deelname; ik hoop dat je er vlug overheen komt.

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #22
                Re: Alles gestolen !!!

                Ja ik weet hoe cut het is. Ben 2 weken geleden net hetzelfde tegengekomen. Op de laatste dag van mijn reis in de VS word al mijn fotomateriaal uit de wagen gestolen. Er lag toen ook niets zichtbaar in de wagen.
                Ik ben niet alleen alles kwijt, maar ook nog eens de 2500 foto's die ik gedurende die reis had genomen. Dit vind ik eigenlijk nog het ergste omdat die niet vervangbaar zijn.

                Ik vind dat je de laatste tijd wel meer hoort van fotomateriaal dat uit de wagen wordt gestolen. Het is zo frusterend, je steekt er een groot deel van je spaarcenten in. Je leeft echt voor je hobby en dan is er zo een stuk onbenul die alles van je afneemt. Waar gaan we eigenlijk naartoe...?

                Ik hoop dat je alles zo snel mogelijk terug zal hebben, al zal dit wel weer een pak geld kosten.

                @RBD: Waar heb je die polis afgesloten? Klinkt wel interessant. Ik ben ook aan het uitkijken voor dergelijke verzekering.
                Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                Comment


                • #23
                  Re: Alles gestolen !!!

                  Vandaag is het de "dag van de verdraagzaamheid" met al dat opgeklopt gedoe van 0110. Maar als ik lees wat jou is overkomen....................kan ik er weinig sympathie voor opbrengen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Alles gestolen !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                    Het vermelden van "Nikon D200 (D70) en een set breedhoek en tele Nikkors" is niet echt vaag en toch al goed voor enkele duizenden euro's, niet?

                    Als je met je fototoestel(len) en tas rondloopt heb je veel meer kans dat iemand geinteresseert geraakt in je spullen dan wanneer ze in een signature vermeld staan denk ik zo.
                    Je hebt een punt
                    Het is nu ietske vager
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #25
                      Re: Alles gestolen !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                      Je hebt een punt
                      Het is nu ietske vager
                      té laat jp!

                      alsk in jouw geburen nog eens een grijze trabant met gespikkeld zwarte bollen zie dan zal'k wel eens in zen koffer kome piepen
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X