Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internet Explorer crasht op BD Homepagina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

    Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm Bekijk bericht
    Maar anderzijds is het ook zo dat ik tot heden nooit elders dit probleem tegenkom. Dit zou er kunnen op wijzigen dat door de gebruikte code op BD er toch iets niets volgens de norm verloopt, wat dit ook moge zijn.
    Gewoon even informatief ...

    Voor BD heb ik geen 10 seconden moeten zoeken omdat ik dit probleem reeds van verschillende andere websites kende.

    BD is zeker geen alleenstaand geval, er zijn zelfs websites van financiële instellingen, internationale websites en grote bedrijven die van dezelfde fout last hebben.

    Misschien hebben jullie tot nu toe het geluk gehad dit nog niet te ondervinden maar het probleem bestaat wel effectief. Waarschijnlijk ook de reden waarom er ook vermelding van word gemaakt op forums en support-sites van Symantec.

    Toch nog even vermelden dat het aanpassen van deze instelling enkel van toepassing is op de website waarvoor u het aanpast op dat moment.
    Dit wil zeggen dat als u het onderdrukken van reklame en/of pop-ups uitschakelt voor BD deze instelling niet veranderd wordt voor andere websites.

    Mvg,
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment

    Working...
    X