Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internet Explorer crasht op BD Homepagina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ik heb hier zelf een XP met Norton Internet Security Suite die geen enkel probleem (meer) geeft.

    Wat moet je doen ...

    Als je Norton Internet Security Suite hebt, dan heb je ook een Norton werkbalk in IE.

    U opent IE en zorgt ervoor dat de werkbalk van Norton aktief staat (zichtbaar).
    U opent BD en zet direkt volgende functie uit via de werkbalk van Norton : Reclame op deze site blokkeren.
    Ik zet eveneens het volgende uit :
    • Cookies op deze site blokkeren
    • Pop-up vensters op deze site blokkeren



    Als het niet lukt om deze opties af te zetten probeert u het volgende :
    Schakel Norton IS uit, open de pagina van BD, zet NIS terug aan maar ga heel snel de optie Reclame blokkeren uitzetten ...
    Bedankt voor de duidelijke uitleg en procedures.
    Met de 2de procedure is het gelukt om de configuratie oké te krijgen. De eerste procedure geef mij geen kans omdat die ogenblikkelijk crasht.

    Weer een probleem opgelost waarvoor nogmaals mijn beste dank voor deze juiste info.

    Frans.

    Comment


    • #32
      Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

      Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm Bekijk bericht
      Met de 2de procedure is het gelukt om de configuratie oké te krijgen. De eerste procedure geef mij geen kans omdat die ogenblikkelijk crasht.
      Idem hier op een PC, op een andere lukt het weer wel ... daarom de tweede er direct bij gezet.

      Weer een probleem opgelost waarvoor nogmaals mijn beste dank voor deze juiste info.
      Graag gedaan
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik heb hier zelf een XP met Norton Internet Security Suite die geen enkel probleem (meer) geeft.

        Wat moet je doen ...
        Dat is nu eens een uitleg waar we wat aan hebben! Het uitschakelen van de banner (behoorlijk gepromoot door één forumlid) zal tot gevolg hebben dat vroeg of laat enkele interessante promoties zullen gemist worden. En dat zou erg jammer zijn.
        Bedankt Freddy!
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #34
          Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

          Ik heb geen problemen meer met crashen sinds ik Modzilla Firefox gebruik, ik heb ook Norton en daar lag het toch niet aan

          Ik had eens de raad van anderen hier opgevolgd

          Greetz
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

          Comment


          • #35
            Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

            Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
            Ik heb geen problemen meer met crashen sinds ik Modzilla Firefox gebruik, ik heb ook Norton en daar lag het toch niet aan

            Ik had eens de raad van anderen hier opgevolgd
            Ja ... u verkiest dus tram 7.
            Natuurlijk mag u raad van anderen opvolgen ... echter lost u zo geen probleem op maar verlegt u het gewoon.
            Met een correcte configuratie had u ook geen problemen gehad ... zonder Firefox te installeren

            Maar ik weet waar jullie die trukjes geleerd hebben om andere browsers te installeren in geval van problemen ...

            Op de support-site van Firefox :

            Error loading some websites
            If Firefox/Mozilla Suite can connect to some websites, but not others:

            Try loading the same site from another computer or another browser


            Last edited by VerSeg; 10 oktober 2006, 23:01.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Het uitschakelen van de banner (behoorlijk gepromoot door één forumlid) zal tot gevolg hebben dat vroeg of laat enkele interessante promoties zullen gemist worden. En dat zou erg jammer zijn.
              En ik die dacht dat achter elk grapje een smiley hoorde

              Comment


              • #37
                Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas Bekijk bericht
                En ik die dacht dat achter elk grapje een smiley hoorde
                Zoals u zegt ... achter elk grapje. Gelukkig heeft u het meest passende bij uw eigen tekst gezet ...
                Vragen om de AV uit te zetten, dat is nu ook niet direkt een voorbeeldig antwoord vind ik.
                Dit is een heel correct en logisch begin met het zoeken naar een oplossing
                Bij elke deftige diagnose van een probleem (PC) is dit een standaard ding om mee te beginnen ... zoveel mogelijk software uitschakelen en zien of het probleem opgelost is.
                Indien ja, een voor een terug inschakelen en zien wanneer het probleem terug optreedt.
                Uit alle posts te lezen weet je zowiso al dat het Norton is in dit geval ... dan begin je met eerst eens logisch na te denken en daarna op de website van de leverancier te zoeken in de FAQ en andere support ... 9/10 vind je wel iets dat kan helpen.
                De gemakkelijkste oplossing is Firefox installeren en de Adblock Plus server als extension en er zal niets meer vastlopen op die banners.
                Dit is helemaal geen oplossing, dit is knoeiwerk zonder iets op te lossen.
                Mijn Ford staat in panne ... neem ik even een BMW om het op te lossen? Of vraag ik toch even de garage het op te lossen als ik het zelf niet kan?
                Last edited by VerSeg; 11 oktober 2006, 01:35.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Zoals u zegt ... achter elk grapje.

                  Gelukkig heeft u het meest passende bij uw eigen tekst gezet ...

                  Dit is een heel correct en logisch begin met het zoeken naar een oplossing

                  Bij elke deftige diagnose van een probleem (PC) is dit een standaard ding om mee te beginnen ... zoveel mogelijk software uitschakelen en zien of het probleem opgelost is.
                  Indien ja, een voor een terug inschakelen en zien wanneer het probleem terug optreedt.
                  Uit alle posts te lezen weet je zowiso al dat het Norton is in dit geval ... dan begin je met eerst eens logisch na te denken en daarna op de website van de leverancier te zoeken in de FAQ en andere support ... 9/10 vind je wel iets dat kan helpen.

                  Dit is helemaal geen oplossing, dit is knoeiwerk zonder iets op te lossen.
                  Ik wil het forum wat kosten op bandbreedte laten uitsparen en dan is het nog niet goed. Rare wereld tegenwoordig.
                  Als ik het goed begrijp vergelijk je IE met een Ford en Firefox met een BMW.
                  Als je logisch zou nadenken dan weet je ook dat je geen minuut een open connectie moet hebben met een uitgeschakelde AV want dan wordt het pas knoeien achteraf.
                  Firefox installeren, reclamebanners afzetten, wat is daar nu knoeien aan, elk normaal mens heeft toch op zijn brievenbus toch ook zo'n sticker met 'geen reclame' op hangen.
                  Last edited by jeb bas; 10 oktober 2006, 23:32.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas Bekijk bericht
                    Ik wil het forum wat kosten op bandbreedte laten uitsparen en dan is het nog niet goed. Rare wereld tegenwoordig.
                    Als je logisch zou nadenken dan weet je ook dat je geen minuut een open connectie moet hebben met een uitgeschakelde AV want dan wordt het pas knoeien achteraf.
                    Firefox installeren, reclamebanners afzetten, wat is daar nu knoeien aan, elk normaal mens heeft toch op zijn brievenbus toch ook zo'n sticker met 'geen reclame' op hangen.
                    Of een beetje inkomsten laten verspelen zekers? Ooit bij stil gestaan dat als je de enigste betalende banner van een website haalt al je inkomsten weg zijn
                    Ja ... door dat jij Firefox installeert zal BD veel bandbreedte uitsparen
                    Nog even bij vermelden dat de meeste AV-programma's niet specifiek voor Firefox gemaakt zijn en daarmee niet dezelfde bescherming geven als met IE. Sommige funkties werken gewoon niet.
                    Mooi gezegd ... een sticker op zijn brievenbus ... hij zet er geen andere brievenbus bij om de reklame niet te hebben hé
                    Last edited by VerSeg; 11 oktober 2006, 01:28. Reden: Ingekort, minder spaties.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Of een beetje inkomsten laten verspelen zekers?
                      Ooit bij stil gestaan dat als je de enigste betalende banner van een website haalt al je inkomsten weg zijn
                      Ja ... door dat jij Firefox installeert zal BD veel bandbreedte uitsparen
                      Als je geen 100 adverteerders hebt moet het ook niet via die banners gebeuren, hebben er hier al meer dan 3 tegelijkertijd gestaan?

                      Comment


                      • #41
                        Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                        Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas Bekijk bericht
                        Als je geen 100 adverteerders hebt moet het ook niet via die banners gebeuren, hebben er hier al meer dan 3 tegelijkertijd gestaan?
                        Als je geen 100 adverteerders hebt, dan moet je die paar dat je wel hebt soigneren en proberen te behouden
                        Misschien kan jij eens voor een paar maand die ruimte opkopen en er gewoon een blanco laten plaatsen ... we zullen u laten weten of het beter gaat.
                        Last edited by VerSeg; 11 oktober 2006, 01:32. Reden: Ingekort, minder spaties.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Z
                          Mijn Ford staat in panne ... neem ik even een BMW om het op te lossen? Of vraag ik toch even de garage het op te lossen als ik het zelf niet kan?
                          Dan stel ik voor dat je met je IE naar de MS garage gaat :-)

                          Als iets niet goed werkt kan je misschien wel eens een alternatief proberen?

                          Maar ja, er zijn ook mensen die, ondanks vele problemen, bij het zelfde slechte auto merk blijven, gewoon omdat ze conservatief zijn.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                            Oorspronkelijk geplaatst door DIY_peter Bekijk bericht
                            Als iets niet goed werkt kan je misschien wel eens een alternatief proberen?

                            Maar ja, er zijn ook mensen die, ondanks vele problemen, bij het zelfde slechte auto merk blijven, gewoon omdat ze conservatief zijn.
                            Als de straat beschadigd of onderbroken is koop je toch geen nieuwe auto?
                            Waarom zou je dan van browser veranderen als het probleem van uw beveiligingssoftware komt?

                            Het probleem dat zich stelt met IE en NIS is een fout in NIS dat de browser doet crashen. Dit kan je wat BD betreft gewoon oplossen door NIS correct te configureren.
                            Natuurlijk heb je die fout niet als je Firefox gebruikt omdat die funktie van NIS gewoon niet werkt met Firefox.

                            En slechte automerken zijn er niet veel hoor ... enkel slechte garagisten die de problemen niet kunnen oplossen of er zelf nog meer creëren
                            Er zijn ook zo van die mensen die mee op tram 7 springen omdat dit simpelder is dan naar een oorzaak en oplossing te zoeken.

                            Voor moest je het nog niet doorhebben ... tram 7 = de hoop dat niet beter kan vinden dan kritiek te uiten i.p.v. een oplossing te zoeken.

                            Tot nu toe is er nog maar 1 reactie op dit topic van iemand dat de oplossing uitgeprobeerd heeft en tevreden is dat het werkt ... al de rest blijft maar lullen en rond de pot draaien zolang ze maar kritiek op IE kunnen geven hé ...
                            En ja ... de aanpassing gebeurt in NIS en niet in IE ... bewijs dat IE er niets mee te maken heeft (deze keer dan toch).

                            Met dank aan Hombre en frans_vdm ... de enige 2 die tot nu toe tevreden zijn met een aangeboden oplossing i.p.v. verder te zeveren.

                            Plezante bende hier
                            Last edited by VerSeg; 13 oktober 2006, 13:18.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Als de straat beschadigd of onderbroken is koop je toch geen nieuwe auto?
                              Waarom zou je dan van browser veranderen als het probleem van uw beveiligingssoftware komt?

                              Het probleem dat zich stelt met IE en NIS is een fout in NIS dat de browser doet crashen. Dit kan je wat BD betreft gewoon oplossen door NIS correct te configureren.
                              Natuurlijk heb je die fout niet als je Firefox gebruikt omdat die funktie van NIS gewoon niet werkt met Firefox.

                              En slechte automerken zijn er niet veel hoor ... enkel slechte garagisten die de problemen niet kunnen oplossen of er zelf nog meer creëren
                              Er zijn ook zo van die mensen die mee op tram 7 springen omdat dit simpelder is dan naar een oorzaak en oplossing te zoeken.

                              Voor moest je het nog niet doorhebben ... tram 7 = de hoop dat niet beter kan vinden dan kritiek te uiten i.p.v. een oplossing te zoeken.

                              Tot nu toe is er nog maar 1 reactie op dit topic van iemand dat de oplossing uitgeprobeerd heeft en tevreden is dat het werkt ... al de rest blijft maar lullen en rond de pot draaien zolang ze maar kritiek op IE kunnen geven hé ...
                              En ja ... de aanpassing gebeurt in NIS en niet in IE ... bewijs dat IE er niets mee te maken heeft (deze keer dan toch).

                              Met dank aan Hombre en frans_vdm ... de enige 2 die tot nu toe tevreden zijn met een aangeboden oplossing i.p.v. verder te zeveren.

                              Plezante bende hier
                              Ge moet U zo niet kwaad maken, heb ook uw oplossing intussen gedurende een week uitgeprobeerd.
                              Heb nl. in de internetbalk enkel "reklame op deze site blokkeren" afgevinkt.
                              Pop-up vensters wil ik niet!
                              Maar wou zeker zijn dat het correct zou blijven werken vooraleer te reageren.
                              En (tot nu toe) nu kan ik effectief via de adresbalk zonder problemen de homepage van BD openen, bedankt voor de eenvoudige oplossing
                              Linda

                              Comment


                              • #45
                                Re: Internet Explorer crasht op BD Homepagina

                                Na enkele dagen getest te hebben kan ik gewoon op het BD forum de instelling juist zetten als ik even op de homepage wil gaan kijken. Immers op het forum werkt het prima met de reclame onderdrukt.

                                Om nu even tot de oorzaak te komen lijkt het mij idd dat het northon is die IE6 laat crachen als je de reclame onderdrukt op BD homepage. Je kunt dus stellen dat northon in de fout gaat in dit geval.

                                Maar anderzijds is het ook zo dat ik tot heden nooit elders dit probleem tegenkom. Dit zou er kunnen op wijzigen dat door de gebruikte code op BD er toch iets niets volgens de norm verloopt, wat dit ook moge zijn.

                                Maar mits deze omweg kan ik nu toch op de homepage gaan kijken als ik daar behoeftig aan heb en dat is voor mij een aanvaarbare oplossing. Komt er in de toekomst een totaaloplossing dan is dit mee genomen.

                                Op BD vertrouw ik nu eenmaal meer de site ook met de reclame ingeschakeld dan op andere sites. Maar zodra ik terug naar het forum ga plaats ik de settings weer zoals vroeger.

                                De instelling van het popup venster moet ik niet wijzigen.

                                Frans.

                                Comment

                                Working...
                                X