Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binnen 2 dagen ben ik weg...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo Vejito
    Heel veel plezier toegewenst
    Maar denk je ook aan ons Bders als er een dolle olifant achter je aan zit?
    Nu even zonder dolle ook een veilige vacantie
    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Vejito, geniet ervan. Leg alles vast dan kan je dagen, weken, maanden, jaren later er nog van genieten. En ja, af en toe mag je wel eens aan ons denken.
      Geniet van je reis (ook voor je vrouw natuurlijk hé)

Comment

Jochen, alles bij elkaar denk ik dat wij onder de 3000 euro blijven voor 2 personen, hoor. Maar we hebben wel alles zelf georganiseerd, en blijven niet op hotel slapen maar in een B&B.
        Onze vliegtuig tickets liggen rond de €600 per persoon met BA (rechtstreeks naar Kaapstad via Heathrow) en ginder hebben we een auto gehuurd voor rond te rijden. Het was wel goedkoper om de auto hier te huren dan in ZA ! Maar dat is wel de grootste kost van de reis !!!

Ik ben serieus aan het aftellen nu
        Hey Vejito,

Ik en gij moeten nekeer een klappeke doen op de volgende BD dag.ZA of KN/TZ staan op ons verlanglijstje voor dit jaar, vandaar... Goed?

J.
        http://www.theafricabug.com

Comment

een heel goede reis en veel fotgrafeer-genot !
          Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Vejito, een pracht van een reis gewenst.

Met vooral veel liefdesgenot, en natuurlijk een mooie fotoreportage nadien hé.

Have fun, en een behouden trip.

Groetjes
            Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Een ongelooflijke prachtige reis toegewenst!
              Ik verheug me al op de foto's!

groetjes,
              Kristien
              Olympus E500
              take the time it takes so it takes less time...
              www.pnh.be

Comment

Ik zal m'n best doen om alles zo snel mogelijk na de reis online te krijgen. Ivm posten in ZA kan ik geen beloftes doen... Ik zelf kijk er enorm naar uit om m'n cameraatje ten volle te gebruiken, en ik ben eerlijk gezegd zelf benieuwd naar het resultaat. Alleen de relatief sobere zoom van 108mm baren me een beetje zorgen, want ik blijf graag op voldoende afstand van een leeuw

Maar goed... Alles is ingepakt, batterijen zijn opgeladen, het is nu alleen maar wachten op de take-off zaterdag namiddag

Ik zal zeker aan jullie denken (en aan de goede raad die hier in het verleden gepost is)
                Baaie dankie daarvoor trouwens

Jochen, daar hou ik je aan
                Ik zal zorgen dat ik alle uitgaven goed bijhoudt zodat jij er ook wat aan kan hebben, OK ?
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

Comment

Amuseerd U hé, ne fijne verlof, veel fotgenot, en veel mbtjes vol met goeie pics!!!
                  R

Comment

Maak veel foto's, Sven, maar vergeet ook niet te genieten en "soigneert" uw vrouwke goed !
                    Ik wens je een voorspoedige reis !
                    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Veel plezier Vejito en doe ze daar de groeten van me (en laat je maar lekker gaan in Stellenbosch - prachtige wijn!!)

Comment

Heel veel plezier gewenst, wat ongetwijfeld zal lukken.
                        Ik ben razend jaloers. Zuid-Afrika lijkt me een prachtig, zeer fotogeniek land.
                        Laat maar komen die foto's, zodra je terug bent...
                        En probeer inderdaad tussendoor maar eens wat van je te laten horen.

Jacki
                        Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by jakke
                          Veel plezier Vejito en doe ze daar de groeten van me (en laat je maar lekker gaan in Stellenbosch - prachtige wijn!!)
                          Reken maar dat we de wineries bezoeken ! Misschien gaan we wel overnachten op het domein van Zevenwacht (ken je die ?)

Comment

Originally posted by Vejito
                            Reken maar dat we de wineries bezoeken ! Misschien gaan we wel overnachten op het domein van Zevenwacht (ken je die ?)
                            Dat is een van de klassiekers - heeeel mooi. Als je de kans hebt, wijk dan even af van de tradionele paden, en bezoek eens de families wijnplukkers die rond/in de wijngaarden wonen. Die mensen worden weinig betaald, maar hun gastvrijheid is omgekeerd evenredig met hun inkomen.

Comment

Dat is een van de klassiekers - heeeel mooi. Als je de kans hebt, wijk dan even af van de tradionele paden, en bezoek eens de families wijnplukkers die rond/in de wijngaarden wonen. Die mensen worden weinig betaald, maar hun gastvrijheid is omgekeerd evenredig met hun inkomen.
                              Dat heb ik nog gehoord.. Maar je moet ze wel weten te vinden...

Comment

Working...
                              X