Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb dat eens met scotchtape gedaan (om te proberen)
was een heel gedoe om pics te nemen. uiteindelijk besloten dat'k voor de prijs van tussenringen en secondenlijm beter een extra geheugenkaart kon aankopen
Doe dit ook...je kan tussenringen gebruiken, doch deze zijn zeeeer moeilijk te vinden. Ik heb dan maar 2 cokinringen gebruikt en deze aan elkaar geplakt met secondenlijm. Werkt perfect.
Grt,
JanMetDePet
Heb destijds enkele Cokin ringen gekocht via Ebay (4€/st).
Deze aan elkaar geplakt met secondenlijm, en een nacht laten rusten.
(om te zorgen dat de schadelijke dampen de lens niet aantasten)
Nadien een klein borgschroefje geplaatst.
Echter kan het zijn dat de DOF zo klein is, dat je moeilijk goede resultaten kan bekomen, afhankelijk van de gebruikte lenzen. voorbeeld fotos
Uiteindelijk ben ik dan toch overgestapt op een macrolens...
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Mijn vraag is eigenlijk,hoe begin ik er aan qua instellingen van lenzen en cam.Lenzen aan elkaar zetten is geen enkel probleem.
ja das natuurlijk effe uitproberen, kan je na gaan in de analoge tijd, moest ik eerst de opname ontwikkelen en afdrukken om het resultaat te zien, nu gooi je het zo op je scherm.
grt,bouk.
Comment