Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
dit jaar heeft schoonvader hotel gevonden in Kerpen.
qua prijzen weet ik niet.
Kerpen is een kwartiertje/20 min. voor Keulen en ligt aan een snelwegkruising. Best goed bereikbaar, dus waarschijnlijk een goede keuze...
Als je 's avonds niet weet wat gedaan, het kartcircuit van de familie Schumacher ligt in Kerpen
Kerpen is een kwartiertje/20 min. voor Keulen en ligt aan een snelwegkruising. Best goed bereikbaar, dus waarschijnlijk een goede keuze...
Als je 's avonds niet weet wat gedaan, het kartcircuit van de familie Schumacher ligt in Kerpen
Er staan studio opstellingen met modellen dus als je je eens wil laten gaan neem je best je camera mee...
Ik ga er op vrijdag 29 september zijn. 2 dagen vind ik persoonlijk wat overdreven tenzij je echt iedere stand tot in detail wil zien... Ik beperk me tot de grote merken van camera's en software en in beperkte mate studiomateriaal. Er is ook altijd een zaal met kleine importeurs en chinese fabrikanten enzo, die laat ik meestal links liggen of loop er eens snel door als er nog tijd is.
Avoid the weekend if you can.. Like all trade fairs it will be crazy-busy.
I'll probably be there 2 days, maybe 3. I'll be on or around the fotocommunity.de stand. Say hi if you see me
Comment