Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering fotomateriaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verzekering fotomateriaal

Oorspronkelijk geplaatst door BtV Bekijk bericht
    Iemand ervaringen met hun dienst?
    ik heb geen ervaring met hun verzekeringen, maar ik heb wel ervaring met de lage scholingsgraad van hun personeel .. er is gewoon geen reden om die winkel überhaupt nog binnen te stappen (behalve als je een winkel met stock zoekt voor onmiddelijke levering) .. peperduur (ze verkopen haast sytematisch aan maximumprijs, waar je dan mits betaling van je lidgeld een kleine korting op krijgt, reklame op de grens van bedrieglijke reklame, en voor de uitleg of know how hoef je het ook al niet te doen. jammer genoeg heb ik hun naverkoop ook al leren kennen .. en die was ook niet fameus.

Onlangs heeft mijn moeder tegen mijn advies in toch nog iets in de fnac fotoafdeling gekocht .. en ze had dik spijt dat ze mijn advies in de wind had geslagen (omdat er stock was)

Verzekeringen vragen mijns insziens toch een bekwame persoon die je zaken voor je kan regelen. fnac heeft mij nog nergens (A'pen, Wijnegem, Leuven, Brussel, Gent) ooit kunnen overtuigen de nodige competenties te hebben om hun eigen producten te verkopen, laat staan de producten van een verzekeringsmaatschappij ..

Comment

Working...
    X