Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's nemen op maanrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: foto's nemen op maanrock

    dan denk ik dat ik u gezien het om het zo te zeggen recht voor mij
    eerste rij dacht ik?

    Comment


    • #17
      Re: foto's nemen op maanrock

      d70 + Sigma 70-200

      mêêêêh

      Comment


      • #18
        Re: foto's nemen op maanrock

        Sam,had jij een t-shirt aan van slayer?
        ik heb iemand zien rondlopen met een D70 +70-200 met tshirt van slayer in de front

        die mêêêh slaagd dat uw baard(sik)?
        Last edited by Gert1971; 23 augustus 2006, 20:11.

        Comment


        • #19
          Re: foto's nemen op maanrock

          hebbes

          Comment


          • #20
            Re: foto's nemen op maanrock

            Vergeet ook niet te vermelden dat je er ook nog eens de Dijlefeesten bij hebt gedaan, he.
            Good job trouwens!
            Canon 40D en nog wat rommel waarmee ik nog moet leren werken....

            Comment


            • #21
              Re: foto's nemen op maanrock

              Oorspronkelijk geplaatst door lenore
              Vergeet ook niet te vermelden dat je er ook nog eens de Dijlefeesten bij hebt gedaan, he.
              Good job trouwens!
              even snel tussen de soep en de patatten

              m'n foto's schitteren in hun middelmatigheid op http://wannabes.be (bij David)

              Comment


              • #22
                Re: foto's nemen op maanrock

                Maanrock komt er weer aan!

                Ik zou op zondag graag frontstage foto's maken op de Ijzerenleen (ken een van de groepen). Iemand die weet of ik vooraf uitdrukkelijk toestemming nodig heb, of als het voldoende is dat de groep mij de dag zelf de frontstage binnenloodst? (Ik heb al een mailtje gestuurd naar de organisatie zelf, maar als er hier iemand vlugger kan antwoorden is dat mooi meegenomen.)

                En nog een tweede vraag: welke lens zou ik best gebruiken? Ik ben nog nooit op Maanrock geweest, en ik zou dus niet weten of dat een groot podium is op de Ijzerenleen. Ik heb zelf geen gepaste lenzen, maar kan er eentje lenen van mijn papa. Zou ik best de 24-70 f/2.8 lenen, of beter de 70-200 f/4 IS? Ik vermoed de laatste, maar had het graag eens gehoord van mensen met ervaring.

                Alvast bedankt!

                Comment


                • #23
                  Re: foto's nemen op maanrock

                  Zonder voorafgaande toestemming, geen Maanrock-fotopas en geen frontstage. Voor alle podia: hoe slechter het weer en hoe kleiner de groep, hoe minder noodzakelijk om een frontstagepas te hebben. Botermarkt lukt vrijwel altijd zonder fotopas. De keren dat ik er was heb ik nooit de moeite gedaan om voor de nadarafsluiting te kruipen. Ijzerenleer is ook te doen bij de eerste groepen. Nadien word het wringen (a) om er te geraken, (b) om voor het podium een andere positie te kiezen. Voor het hoofdpodium op de Grote Markt heb je zeker die 70-200 nodig. Andere podia lukt wel met een 24-70, tenzij voor drummer-shots misschien.

                  Comment


                  • #24
                    Re: foto's nemen op maanrock

                    Bedankt voor uw antwoord!
                    Blijkbaar mag er op de Ijzerenleen niemand frontstage ivm met veiligheid. Maar 't is voor de eerste groep, dus dat zou normaal dan geen problemen mogen geven om vooraan te raken.
                    'k Zal voor de zekerheid maar beide lenzen lenen, kan dan nog altijd zien welke ik gebruik. Ik ben normaal nogal fan van breedhoek, want optredens (weliswaar kleintjes) fotografeer ik altijd met een Tamron 17-50 f/2.8

                    Comment

                    Working...
                    X