Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik wil ook gaan, maar het is hier (in de Kempen) al sinds 15.00 u ononderbroken aan het stortregenen en aan het onweren.
Niet echt een goed idee om met mijn toestel naar buiten te trekken precies.
Jammer, want keek al weken uit naar Praga Khan.
Op MTV laten ze voorfilmpjes zien met beelden van Maanrock,
het was daar dus wel pokke druk, misschien een beetje lastig om
door te 'manouvreren' met een DSLR ...
Ben uiteindelijk dan toch geweest, en droog gebleven !
Maar tussen het harde geweld, geduw, getrek enz... vooraan het podium,
was ik toch blij dat ik mijn toestel niet bij me had.
En met een 80-400 zou je goede foto's gemaakt kunnen hebben. Had ik hem meegenomen, het had goed gelukt, zeker al met the M.F.T.'s
Plaats en ruimte aan de zijkanten, waardoor je op 300/400mm wel al wat kan...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
En met een 80-400 zou je goede foto's gemaakt kunnen hebben. Had ik hem meegenomen, het had goed gelukt, zeker al met the M.F.T.'s
Plaats en ruimte aan de zijkanten, waardoor je op 300/400mm wel al wat kan...
Tja, die M.F.T's, zotte bende, de beste covergroep van 't land imho . (of in alle gevallen stukken sympathieker dan de van-buiten-geleerde-schoolfeest-dansjes van les truttes ). Heb me meteen naar de lichttoren gewrongen om het spektakel van een halve meter hoger te volgen
Ik stond tussen dat 'pogo' groepje tijdens Praga Khan.
Vandaar kon ik heel mooie foto's en close-up's maken, maar
mijn toestel had het niet overleefd.
daar waar bij de eerste 3 nummers tumult was ontstaan?
Ik zag tijdens het foto's maken heel vaag een hoop mensen van security daar iemand vooraan uit de massa halen, maar het fijne weet ik er niet van.
mm dan heb ik zo te horen veel BD'ers juist voor mijne neus gehad
ik stond in de front voor security te doen ongeveer in het midden (van jullie kant gezien iets naar links)
juist voor dat groepje dat aan het pogo'en was
we hebben inderdaad iemand uit het pulbiek gehaald
deze was een paar meisjes aan het lastig vallen
en inderdaad ook paar crow surfers opgevangen maar dat doen we graag anders is het een beetje saai voor ons
mm dan heb ik zo te horen veel BD'ers juist voor mijne neus gehad
ik stond in de front voor security te doen ongeveer in het midden (van jullie kant gezien iets naar links)
juist voor dat groepje dat aan het pogo'en was
we hebben inderdaad iemand uit het pulbiek gehaald
deze was een paar meisjes aan het lastig vallen
en inderdaad ook paar crow surfers opgevangen maar dat doen we graag anders is het een beetje saai voor ons
Het lijkt al een uitdaging om op een evenment geen bd-er tegen te komen. Ik was er ook (frontstage zaterdag en zondag).
Gert, was jij diegene met "chief" op z'n Maanrock-tshirt?
Zelfs nog een ex-bd-er tegengekomen in de frontstage
Neen,ik had niet Sunray chief op mijn t-shirt staan
ze hadden op mijn t-shirt "de gladiator" gezet
voorwat weet ik niet
@schanske & sam jae wat voor toestel had je bij?
daaraan kan ik dikwijls mensen herkennen
Comment