Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital 2003 - kalender

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by teddy-bear
    Ik weet wel dat mijn ogen niet meer zo best zijn als vroeger, maar ik zie het niet??
    Ga desnoods eens rechtstreeks naar de pagina, en doe daar een refresh.

http://www.belgiumdigital.com/download/download.htm

Comment

Ok het is geen 12 MB maar hier toch een screenshot van telenet:

Het hangt natuurlijk sterk af van het moment, de server, je modem,... maar het kan dus nog sneller

mvg,
      Lexieke
      .:www.shadowarts.be:.

Comment

Dan zat dat waarschijnlijk ergens lokaal opgeslagen op je eigen harde schijf in de cache of op een tussenliggende proxy (na je modem), of je hebt fiber@home 6.38MB/s is nl niet mogelijk met een standaard telenetverbinding, de maximale theoretische snelheid ligt op 10Mbps = ~1MB/s Als ik bv op mijn eigen router een proxy start, eerst het bestand download en pakweg een week later nog eens, dan zal (indien het bestand niet gewijzigd is) ik ook zo'n snelheid kunnen halen, aangezien mijn intern netwerk 100Mbps is en het nog op mijn server stond. Dat neemt natuurlijk niet weg dat telenet nog steeds bijzonder snel is

Comment

Nu zie ik de file staan, bedankt "peter"

En "voila" is binnen in ongeveer 12 sec, telenet was rap deze keer 600 a 750! Kb per sec.!!!!

Comment

I know maar het was toch even van huh? Het zal inderdaad wel te maken gehad hebben met de proxy ja want fiber is er nog net niet

mvg,
            Lexke
            .:www.shadowarts.be:.

Comment

je weet toch dat 12MB op 7s onmogelijk is met een telenetverbinding? als je het ALLERALLERuiterste uit je lijn zou kunnen halen (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan zou je nog minstens 12 à 13s nodig hebben hier lukte het op 25s
              Dan is iemand me net voor geweest en heb ik hem via de proxy, het duurde in elk geval maar 7 seconden, jammer dat ik geen screenshot meer heb
              Mark (300D)

Comment

Mooi initiatief, ik heb deze kalender meteen gedownload...prachtig gedaan!
                Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                www.wondermooi.be
                www.patrickbillen.be

Comment

en nu nog printen .. Thx folks .. dat mag van mij een jaarlijkse traditie worden!

Comment

Heb hem uitgeprint en naast mijn pc opgegangen
                    Proficiat! aan de makers van dit mooi en op digitaal gebied, leerrijk kalender.

Erik.D

Comment

Hallo,het downloaden is hier geen probleem,maar zie enkel wat rare tekens staan,wordt automatisch geopend in Word(?)

Rusty Nail

Comment

Hallo Rusty nail,

Het is een pdf-bestand dat met Acrobat Reader moet ingelezen en afgedrukt worden ...

Groeten,
                        Jaja

Originally posted by rusty nail
                        Hallo,het downloaden is hier geen probleem,maar zie enkel wat rare tekens staan,wordt automatisch geopend in Word(?)

Rusty Nail
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Gelukt,bedankt Jaja
                          echt de moeite waard die kalender

Rusty Nail

Comment

't Is gewoon Kunst.
                            http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Working...
                            X