Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie bij sony een zooitje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: minolta7D reparatie bij sony

    Bask,

    dat probleem wat je nu met jou camera hebt is precies hetzelfde als wat ik heb.
    ik ben wel benieuwt of er na de reparatie bekend word gemaakt wat er stuk was!!!!
    ik hoop wel dat het probleem serieus gemaakt word want ik wil geen andere camera, ik ben echt heel blij met de 7D.
    minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
    panasonic DMC-FZ7

    Comment


    • #17
      Re: minolta7D reparatie bij sony

      't Is een beetje als met sommige auto's: fantastische auto als ie rijdt
      Ik ben helemaal met je eens dat het een heerlijke camera is. Hij heeft een heerlijke grip, het display is lekker groot, en de foto's zijn top. Dus maar hopen dat als hij terugkomt ik er probleemloos veel mooie foto's mee kan maken.
      Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

      Comment


      • #18
        Re: minolta7D reparatie bij sony

        Vanmiddag bij mijn leverancier een nieuwe opgehaald. Heeft vijf week geduurd. Maar op zich keurig geregeld: een nieuwe body met garantie vanaf vandaag.
        Op de papieren staat niets over waar het aan lag. Hoop dat het bij jou ook zo opgelost wordt!
        Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

        Comment


        • #19
          Re: minolta7D reparatie bij sony

          Oorspronkelijk geplaatst door BasK
          Vanmiddag bij mijn leverancier een nieuwe opgehaald.
          Idem hier tijdje geleden.
          Moet je niet vragen wat een nieuwe body maar kost wanneer hij de fabriek verlaat. In april leverde ik mijn defecte 7D body binnen en kreeg na 3 weken bericht dat ik een splinternieuwe mocht ophalen bij mijn verkoper.
          Misschien verzamelen ze nu defecte camera's om in de toekomst wisselstukken van te recupereren.

          Comment


          • #20
            Re: minolta7D reparatie bij sony

            Denk dat het voor Sony goedkoper is om een voorraad exemplaar uit de minolta body mee te geven dan een flink aantal uren te repareren aan een dergelijk apparaat, nog afgezien van het feit dat de reserve onderdelen maar op voorraad moeten zijn.
            Kan in ieder geval weer fotograferen!
            Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

            Comment


            • #21
              Re: minolta7D reparatie bij sony

              Hopelijk krijg ik dan ook een Minolta 7D ipv
              mijn HI 7 dimage waar ik niets meer van hoor

              Comment


              • #22
                Re: minolta7D reparatie bij sony

                Oorspronkelijk geplaatst door BasK
                Vanmiddag bij mijn leverancier een nieuwe opgehaald. Heeft vijf week geduurd. Maar op zich keurig geregeld: een nieuwe body met garantie vanaf vandaag.
                Op de papieren staat niets over waar het aan lag. Hoop dat het bij jou ook zo opgelost wordt!
                Als het zo zit, dan mag de mijne ook gerust elke 12 maand ne keer de geest geven, maar tot nu toe werk hij prima ...
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #23
                  reparatie bij sony een zooitje

                  vandaag even gebelt met konijnenberg hoe het ervoor stond met mijn minolta 7D die ik 14 juni jongsleden ter reparatie aangboden had.
                  16 juni had konijnenberg de camera naar sony gestuurt en 27JULY is de camera pas bij sony voor reparatie aangemeld
                  ik verwijt de mensen van konijnenberg niets die kunnen er ook niks aan doen.
                  alhoewel ze wel contact met sony opgenomen hebben om dat ze dit niet aan hun klanten verkopen kunnen en dat ze een gesprek willen.
                  erg nobel van ze.
                  maar SONY (lees ZONIE) vind ik wel een heel zielig bedrijfje in deze snelle digitale wereld waar zij deel van uitmaken die wel graag willen verkopen maar als het op servise aan komt ver tekort schieten.
                  verkopen is 1 maar als je mensen tevreden en als klant wil houden moet je wel iets meer je best doen, maar ZONIE.
                  mensen drie manden laten wachten op een reparatie is zwaar amateurissties.
                  want nu pas gaat de termijn van 4 tot 6 weken in.
                  ik kan wel janken.
                  dus mensen als je iets naar sony stuurt voor reparatie ,,weet wat je te wachten staat .
                  zo dit wilde ik even kwijt.
                  minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
                  panasonic DMC-FZ7

                  Comment


                  • #24
                    Re: hier word ik kotsziek van

                    Heb overlaatst men 350d ook binnengedaan voor reparatie (knopje naar links bleef hangen). Heeft in totaal een maand geduurd. Was na 2 weken al terug bij de winkel (topfoto) maar er was niets aan gebeurd... Ze konden geen defect vinden... Terwijl het duidelijk vermeld was op het aanvraagpapier voor reparatie en in een mail en op een papier dat bij het toestel zelf stak...
                    Dus heeft Ingo die dadelijk terug opgestuurd gehad enz.
                    Al bij al valt een maand mee, toch vind ik dit nog te lang... zeker als je ziet wat voor defect het was...
                    Met andere woorden, ik leef met je mee en ik vrees dat dit soort fouten overal gemaakt worden. Maar drie maanden is wel extreem lang uiteraard
                    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                    Comment


                    • #25
                      Re: hier word ik kotsziek van

                      Alle merken zijn op één vlak gelijk : ze hebben lak aan de consument, voor hen is die gewoon een melkkoe

                      Comment


                      • #26
                        Re: reparatie bij sony een zooitje

                        [MOD] @Rino: deze topic is samengevoegd met de dubbelpost van vandaag. Volgende dubbelposten over hetzelfde onderwerp zullen zonder meer verwijderd worden.

                        Willy
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #27
                          Re: reparatie bij sony een zooitje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                          [MOD] @Rino: deze topic is samengevoegd met de dubbelpost van vandaag. Volgende dubbelposten over hetzelfde onderwerp zullen zonder meer verwijderd worden.

                          Willy

                          aahum,,
                          sorry maar er zit(zat) een aanvulling bij om de mensen op de hoogte te houden van het gebeuren.
                          voorgaande text was om te laten zien waar het over ging.
                          minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
                          panasonic DMC-FZ7

                          Comment


                          • #28
                            Re: reparatie bij sony een zooitje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rino van Uden
                            aahum,,
                            sorry maar er zit(zat) een aanvulling bij om de mensen op de hoogte te houden van het gebeuren.
                            voorgaande text was om te laten zien waar het over ging.
                            [MOD] Aanvullen kan je perfect doen in dezelfde topic. Nu blijkt dit zelfs het derde topic te zijn over hetzelfde onderwerp. Die zijn nu allemaal netjes samengevoegd. Kunnen we dat zo houden?

                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment

                            Working...
                            X