Idd, da's m'n vraag en niet in Software gepost maar in Algemeen omdat 't een vraag is over 't gebruik en niet over de software zelf.
Ik heb hier al eens een search gedaan op Adobe Lightroom.. maar daar word ik nie wijzer van.
Kijk, effe uitleggen...
Ik wil dit stukje software opnemen in één van m'n workshops van oktober...
Juist omdat 't een prachtige digitale workfow is.
Nu merk ik dat veel digitale fotografen dit gebruiken in onze buurlanden Duitsland en Engeland... Maar hier in België nauwelijks... Ze kennen 't nie of ze gebruiken het niet???
Waarom gebruiken de Belgische fotografen geen Lightroom? Raar.
Ok, het is nog altijd een Beta... maar het is toch echt een hulp bij de digitale workflow?? Of gebruiken jullie liever PS zelf?
Da's dus mijn vraag: Hoeveel fotografen hier gebruiken Adobe Lightroom?
Want ik ben niet van plan daar een uur workshop in te steken als er geen intresse is.
Hopelijk word ik wat wijzer hieruit.
bedankt alvast.
Ik heb hier al eens een search gedaan op Adobe Lightroom.. maar daar word ik nie wijzer van.
Kijk, effe uitleggen...
Ik wil dit stukje software opnemen in één van m'n workshops van oktober...
Juist omdat 't een prachtige digitale workfow is.
Nu merk ik dat veel digitale fotografen dit gebruiken in onze buurlanden Duitsland en Engeland... Maar hier in België nauwelijks... Ze kennen 't nie of ze gebruiken het niet???
Waarom gebruiken de Belgische fotografen geen Lightroom? Raar.
Ok, het is nog altijd een Beta... maar het is toch echt een hulp bij de digitale workflow?? Of gebruiken jullie liever PS zelf?
Da's dus mijn vraag: Hoeveel fotografen hier gebruiken Adobe Lightroom?
Want ik ben niet van plan daar een uur workshop in te steken als er geen intresse is.
Hopelijk word ik wat wijzer hieruit.
bedankt alvast.
Comment