Is er iemand die foto's laat verkopen door zo'n stock verkoop bureau ( of zoiets ). Wat zijn jullie ervaringen daarmee ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stock foto's
Collapse
X
-
-
Re: Stock foto's
Ben er nog maar pas mee begonnen. Foto's ingezonden, 5 dagen later werden ze gereviewd, en van de 25 werden er 23 goedgekeurd. Eentje met teveel ruis werd geweigerd, samen met een foto die naar hun mening onvoldoende scherpte bezat. Mijn bedoeling is om de komende weken nog regelmatig foto's in te sturen, en dan gewoon afwachten.... intussen heb ik toch al enkele downloads gehad uit mijn foto's, wat ik eigenlijk niet had verwacht, maar goed. 't smaakt naar meer natuurlijkLeuk dat mensen je foto's kunnen gebruiken, is altijd goed voor het ego
-
Re: Stock foto's
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBen er nog maar pas mee begonnen. Foto's ingezonden, 5 dagen later werden ze gereviewd, en van de 25 werden er 23 goedgekeurd. Eentje met teveel ruis werd geweigerd, samen met een foto die naar hun mening onvoldoende scherpte bezat. Mijn bedoeling is om de komende weken nog regelmatig foto's in te sturen, en dan gewoon afwachten.... intussen heb ik toch al enkele downloads gehad uit mijn foto's, wat ik eigenlijk niet had verwacht, maar goed. 't smaakt naar meer natuurlijkLeuk dat mensen je foto's kunnen gebruiken, is altijd goed voor het ego
Klopt dit ?
Comment
Comment