Beste mensen,
Is er iemand die een beetje op de hoogte is van de plichten van een online winkel (of webshop) ivm problemen met hun verkochte toestellen?
Mijn verhaal:
Ongeveer een maand geleden kocht ik bij een webwinkel (die ik momenteel nog liever niet vernoem) een Canon digitale camera, nu een maand later dus blijkt dat ik een dead of hot pixel heb (eentje die oplicht op donkere foto's = hot zeker?) ... maar deze valt wel vrij hard op en staat bijna exact in het midden van de foto!
Ik heb nu al enkele mails gedaan naar de online winkel, maar deze antwoord gewoonweg niet!
Naar de helpdesk van Canon zelf heb ik nog niet kunnen bellen vermits deze maar beschikbaar is tot half 6 en ik dan nog niet thuis ben, normaal gezien moet dat morgen wel lukken, ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen!
Nu vraag ik me af welke verplichtingen die online winkel heeft tot over mij, en hoe zit dat met Canon zelf, kan ik het enkel met Canon ook regelen, of moet die online winkel echt tussenbeide komen?
Greetz
Is er iemand die een beetje op de hoogte is van de plichten van een online winkel (of webshop) ivm problemen met hun verkochte toestellen?
Mijn verhaal:
Ongeveer een maand geleden kocht ik bij een webwinkel (die ik momenteel nog liever niet vernoem) een Canon digitale camera, nu een maand later dus blijkt dat ik een dead of hot pixel heb (eentje die oplicht op donkere foto's = hot zeker?) ... maar deze valt wel vrij hard op en staat bijna exact in het midden van de foto!
Ik heb nu al enkele mails gedaan naar de online winkel, maar deze antwoord gewoonweg niet!
Naar de helpdesk van Canon zelf heb ik nog niet kunnen bellen vermits deze maar beschikbaar is tot half 6 en ik dan nog niet thuis ben, normaal gezien moet dat morgen wel lukken, ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen!
Nu vraag ik me af welke verplichtingen die online winkel heeft tot over mij, en hoe zit dat met Canon zelf, kan ik het enkel met Canon ook regelen, of moet die online winkel echt tussenbeide komen?
Greetz
Comment