Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
BD Crew,ik sluit mij aan bij alle vorige "beste wensen" voor een fantastisch, spetterend, voorspoedig en fotogeniek 2003!! Dat geldt natuurlijk ook voor alle toffe leden van BD!!!
Do or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
Eveneens mijn allerbeste wensen aan de BD-crew,
en al wie dit leest, voor een gelukkig, gezond, vredevol,
inspiratierijk, creatief, digitaal fotorijk 2003 !
Mijn dank aan iedereen hier op de site voor de ontelbare uren leuke die ik hier heb beleefd in 2002 en mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2003!
Mijn dank aan alle BD mewerkers voor een onderhoudend 2002 en de mogelijkheid om na een dagje hard werken telkens weer te ontspannen. Mijn beste wensen aan ieder van u en mag 2003 een creatief, gelukkig en kleurrijk jaar worden, gelukkig nieuwjaar!
Ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar aan de BD-crew en een dikke merci voor het vele werk dat jullie in het forum steken, THANKS GUYS! En natuurlijk ook voor de andere members een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
Peter
Hé, weer een nieuw lid met nog maar 1 post en nog niet eens een ster!
Welkom op het forum, BD-crew
Van sterren gesproken: 5 sterren per crewmember, dat geeft al een hele melkweg hé. Zet dus maar een avatar van een koetje onder uw membername. Zo'n zwart-witte Hollandse koe, want de inbreng van de Nederlanders op dit Vlaamse forum is schitterend.
Van harte bedankt beste crewmembers voor wat jullie dagdagelijks en nu al jaar uit jaar in voor ons allemaal betekenen.
Valt het nog op dat ik deze nacht champieter gedronken heb?
Comment