Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een gelukkig Nieuwjaar en bedankt allemaal ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Beste Wensen voor iedereen.
    Goede gezondheid en speciaal voor de BD-crew, nog veel energie voor 2003.
    Door de inzet van iedereen blijft dit forum goed draaien. Toch één van de beste sites van 2003. Proficiat. Doe zo verder.
    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

    Comment


    • #62
      een gelukkig en gezond 2003 met veel foto genot!!
      Vr.groeten Discus
      Canon G2
      http://home.hccnet.nl/r.toor/

      Comment


      • #63
        Ja BD en alle BD'ers een Gelukkig 2003
        vol mooie foto's
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #64
          Aan iedereen op BD een heel gelukkig 2 3.
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #65
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Van harte allerbeste wensen aan alle BD'ers en in het bijzonder aan de crew. Jullie hebben een fantastische site.Dank voor alle tips en reacties.Pol .
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #66
              Bij deze ook onze beste wensen aan de volledige crew en alle BD-leden. Een prettig en fotogeniek 2003 met veel humor en weinig
              discussies.

              Mon

              Comment


              • #67
                Ook van mij folle lok & seine zoals we in Fryslân zeggen, of zoals ik in mijn moederdialect zou zeggen veul heil & zeeg'n!
                En dat er dit jaar maar flink getrokken en genomen mag worden!

                gert
                Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                Comment

                Working...
                X