Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bedankt iedereen voor de steun het afgelopen jaar!
Re: Bedankt iedereen voor de steun het afgelopen jaar!
Inderdaad, een proficiat is hier wel op zijn plaats
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
Hallo beste BD'rs,
maandag heb ik mijn portfolio verdedigd voor mijn opleiding tot persfotograaf. Dit gebeurde voor 6 persfotografen waarvan 1 externe die niet tijdens het jaar in de opleiding les gaf. Gisterenavond is het resultaat gevallen en ik ben geslaagd!
Ik wil ook jullie vaste kern van BD'rs bedanken voor de vele reacties tijdens het afgelopen jaar op mijn foto's
Mijn portfolio ondergaat nog een laatste "finale" screening en ik hoop jullie binnenkort te kunnen verrassen met mijn foto's in de krant! Is trouwens al één keer gebeurd
Vele groetjes,
Ronny Engelen
Allerhartelijkste gelukwensen! En een schitterende, boeiende carrière!
ik heb altijd al genoten van de vele mooie foto's die u gemaakt hebt.
k ga geregeld eens kijken naar de website.
hopelijks kunnen we nog genieten in de toekomst.
veel succes
hdp
Canon EOS 350D - Canon EF 28-135 F3.5-5.6 IS - Canon EF 75-300 F4.0-5.6 IS
Dank je wel iedereen, het geeft toch een goed gevoel als je van her en der reacties krijgt die positief zijn.
Hier op BD heb ik de laatste tijd enorm veel en fantastisch goed werk mogen bewonderen van mensen, vrienden eigenlijk. De kwaliteit is enorm hoog maar ook de diversiteit vooral. Ik ben dikwijls jaloers op zoveel mooie werkjes. Ik krijg zelfs niet meer de tijd om alles te zien.
Comment