Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting day Maastricht 29-12 definitief

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    ik ben al blij dat ik niet de enige ben
    blokken in 't verlof is ROT!
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #47
      zeker als je dan ook nog eens een shooting day mist :-D
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

      Comment


      • #48
        Inderdaad blokken int verlof is rot en zeker met al die feestdagen, de goesting is dan ver te zoeken, maar ja laten we maar hopen dat de mensjes die wel gaan naar de SD veel mooi fotokes maken, dan weten we tenminste wat we gemist hebben

        Lex
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Lexieke
          Inderdaad blokken int verlof is rot en zeker met al die feestdagen, de goesting is dan ver te zoeken, maar ja laten we maar hopen dat de mensjes die wel gaan naar de SD veel mooi fotokes maken, dan weten we tenminste wat we gemist hebben

          Lex
          Mijn examens zijn gelukkig al gedaan van voor de kerstvakantie, maar ik heb op de moment gene camera ... da's dan ook nie ideaal hè! Volgende keer kom ik toch ook eens een kijkje nemen op een SD of BD-day

          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #50
            Aan Jacki, Vonne en Jan,
            BEDANK voor een onvergetelijk dag in Maasrticht.
            Ik heb me enorm geamuseerd.
            Ondanks de regen was het weer een Topdag voor BD.
            En zoveel volk??? Binnenkort kan je een echte bus inlassen en gaat 't volk niet meer in een gewoon zaaltje maar moet je een voetbalstadion afhuren...
            Een dikke PROFICIAT aan de inrichters Jacki, Vonne en Jan.
            En bedankt aan de BD crew dat ze ons van die momenten bezorgen die 't leven waard maken.

            Comment


            • #51

              Graag zou ik hier Mic volmondig willen bijtreden.
              Maar Mic, er zijn nog andere momenten die het leven waard maken he, zoals bv een topic over badges

              Toch wil ik nog even achteraf onderstrepen dat, hoewel de regen lastig was, het ons gedwongen heeft om creatief te zijn in het kiezen van onderwerpen, de standpunten van de camera's, belichting enz. kortom alles wat met het schieten van plaatjes te maken heeft. Hoevelen van ons gaan er anders bij regen met de camera om de nek de deur uit ? Laat staan wie heeft er veel ervaring met het gebruik van een flits in de regen ?

              Het is voor mij dus een heel leerrijke ervaring geweest, en bij het zien van al de andere Maastricht albums vind ik dat iedereen er uiterst originele en sfeervolle prenten gemaakt heeft.
              Dus: uiterst geslaagde oefening !

              Tot zover het commentaar uit Brussel.

              Groeten,
              Saluti,

              Pascal

              Comment

              Working...
              X