Zojuist het volgende bericht (zie quote) in mijn mailbox gekregen.
Het betreft de vuurwerk-foto's die ik enkele dagen geleden in het evenementen-forum plaatste.
Zijn er nog mensen die iets soortgelijks hebben ontvangen?
Ik weet niet wat ik er van moet denken ...
Het betreft de vuurwerk-foto's die ik enkele dagen geleden in het evenementen-forum plaatste.
Zijn er nog mensen die iets soortgelijks hebben ontvangen?
Ik weet niet wat ik er van moet denken ...

Dit is een bericht van Itchypoe van Belgiumdigital forum - Digitale fotografie ( http://forum.belgiumdigital.com/index.php ). de Belgiumdigital forum - Digitale fotografie eigenaren kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor de content van deze e-mail.
Dit is het bericht:
Hallo,
Wij van Digi Solution zijn op zoek naar mensen die hun foto's en/of ontwerpen wel is willen proberen te verkopen. Wat wij doen is: uw foto's / ontwerpen op onze site plaatsen en die dan online verkopen op verschillende formaten, materialen (poster, canvas, ...) en kaders. Per verkochte foto komt er een procent naar u toe.
Naargelang de verkoop van uw foto stijgt, hoe meer waarde en procent je krijgt. Er bestaat ook een kans dat wij de foto's / ontwerpen overkopen.
Dit alles is een nieuw project voor Digi Solution en is nog volop in een testfase.
Wij hebben jouw foto's van 'Boom boom boom boom ...' bekeken en vinden deze geschikt voor de online verkoop.
Heb je vragen of ben je akkoord, mail dan spoedig terug.
Mvg,
Digi Solution team.
Dit is het bericht:
Hallo,
Wij van Digi Solution zijn op zoek naar mensen die hun foto's en/of ontwerpen wel is willen proberen te verkopen. Wat wij doen is: uw foto's / ontwerpen op onze site plaatsen en die dan online verkopen op verschillende formaten, materialen (poster, canvas, ...) en kaders. Per verkochte foto komt er een procent naar u toe.
Naargelang de verkoop van uw foto stijgt, hoe meer waarde en procent je krijgt. Er bestaat ook een kans dat wij de foto's / ontwerpen overkopen.
Dit alles is een nieuw project voor Digi Solution en is nog volop in een testfase.
Wij hebben jouw foto's van 'Boom boom boom boom ...' bekeken en vinden deze geschikt voor de online verkoop.
Heb je vragen of ben je akkoord, mail dan spoedig terug.
Mvg,
Digi Solution team.
Comment