Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

    ik denk dat 'ze' ni zo zeer tegen 't optrekken van die 200KBgrens zijn omdat er nog mensen zijn zonder breedband
    maar als ze 300KB toelaten wordt 'hun' bandbreedteverkeer met helft opgehoogd veronderstel ik toch

    of maakt da ni veel uit voor 'jullie' ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #17
      Re: Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
      ik denk dat 'ze' ni zo zeer tegen 't optrekken van die 200KBgrens zijn omdat er nog mensen zijn zonder breedband
      maar als ze 300KB toelaten wordt 'hun' bandbreedteverkeer met helft opgehoogd veronderstel ik toch

      of maakt da ni veel uit voor 'jullie' ?
      Hun bandbreedteverkeer gaat geen KB omhoog als ze die limiet optrekken! De foto's op het forum worden gehost bij onszelf he, niet bij BD.
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #18
        Re: Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

        djuu 'k moet wa minder snuiven zenne
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #19
          Re: Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

          Oorspronkelijk geplaatst door rept Bekijk bericht
          Is er eigenlijk sprake binnen het BD bestuur om de 200KB limiet te verhogen? Voor mij persoonlijk zal dit niet veel wijzigen, de meeste foto's ga ik nog steeds onder de 200KB limiet posten (denk dat de meeste zoveel mogelijk webruimte wensen te sparen) maar af en toe zou dit wel zeer nuttig zijn.
          Is hier al een antwoord op of is dit al besproken geweest?

          Ik heb nu een foto waarbij ik tot kwaliteit 1 (op 10) moet gaan alvorens ik onder de 200KB limiet geraak.

          Probeer zelf maar: http://www.entrysoft.com/gallery/DSC_3164S.jpg

          Ik heb er nog zo'n liggen van boswandeling gisteren die ik onmogelijk kan posten. (je mag hier dus je commentaar geven op de foto )
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #20
            Re: Kwaliteitsverlies jpg en 200KB norm

            Oorspronkelijk geplaatst door rept Bekijk bericht
            Is hier al een antwoord op of is dit al besproken geweest?
            Inderdaad is dit ondertussen besproken geweest door de Raad van Bestuur, dit zal samen met enkele andere punten ter sprake komen op de Algemene Ledenvergadering van 25 november. Nog even geduld dus.
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment

            Working...
            X