Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service en onderhoud Nikon in België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Service en onderhoud Nikon in België

    Bon, ik mag jullie dus toch wat goeie hoop brengen (al die mensen die hun D70 opgestuurd hebben of nog moeten opsturen) want vandaag kreeg ik mijn D70 terug hersteld van GLOD en upgegraded naar firmware versie 2.0 en dit na één maand min enkele dagen.
    Er steekt een briefje bij dat we in het vervolg herstellingen zullen kunnen volgen via internet dus dat zal niet slecht zijn.
    Dus bij deze bied ik mijn excuses aan aan de Procirep/Nikon mensen mocht ik op iemands tenen getrapt hebben.
    En nu maar hopen dat het toestel verder dienst doet voor jaren lang...
    _______ Xommy ______
    Lidnummer: BD0248BE
    ____________________

    Comment


    • #62
      Re: Service en onderhoud Nikon in België

      Oorspronkelijk geplaatst door xommy
      Bon, ik mag jullie dus toch wat goeie hoop brengen (al die mensen die hun D70 opgestuurd hebben of nog moeten opsturen) want vandaag kreeg ik mijn D70 terug hersteld van GLOD en upgegraded naar firmware versie 2.0 en dit na één maand min enkele dagen.
      Er steekt een briefje bij dat we in het vervolg herstellingen zullen kunnen volgen via internet dus dat zal niet slecht zijn.
      Dus bij deze bied ik mijn excuses aan aan de Procirep/Nikon mensen mocht ik op iemands tenen getrapt hebben.
      En nu maar hopen dat het toestel verder dienst doet voor jaren lang...
      Allé, eindelijk eens goed nieuws, of tenminste ... goede hoop!...
      't Werd eigenlijk wel hoogtijd!...

      Comment


      • #63
        Re: Service en onderhoud Nikon in België

        Ik wil ook nog even vermelden dat de herstelling (GLOD) gratis gebeurde.
        (toestel is van april 2004).
        Wat ik ook nog kwijt wil is dat de fotograaf waar ik het toestel origineel
        gekocht heb in Ieper me redelijk ongerust kon maken met helse verhalen over
        Nikon, raar dat hij dit niet deed toen ik het toestel kocht...
        Ik heb dus mijn toestel via een ander jonge beginnende fotograaf gestuurd
        en die heeft dit op professionele wijze aangepakt en me alles met de smile
        terug bezorgd.
        Ik zal nu geen namen noemen maar er is wel degelijk een groot verschil in die
        professionele fotografie zaken. Steun dus de jonge beginnende zelfstandige,
        die doet tenminste nog iets voor de klant (is mijn besluit!)

        Ah ja en een goed rijkelijk met mooie fotos gevuld verlof aan iedereen hier!
        Xommy
        _______ Xommy ______
        Lidnummer: BD0248BE
        ____________________

        Comment


        • #64
          Re: Service en onderhoud Nikon in België

          Ondertussen is mijn D70s na een kleine maand bij Nikon Europe, terug gekomen. heb juist een bericht ontvangen van Lingie rin Oostende. Nu nog ove en weer naar daar rijden en terug de draad oppikken daar waar ik ermee stopte.

          Comment


          • #65
            Re: Service en onderhoud Nikon in België

            Ondertussen zeer tevreden over de service van Procirep. Een BGLOD preventief en gratis behandeld in een week tijd. Een lenscommunicatieprobleem ter plaatse binnen het uur gratis gerepareerd. Als dat geen service is !!! Bedankt Procirep, je maakt hiermee tevreden Nikon gebruikers !!

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #66
              Re: Service en onderhoud Nikon in België

              'k snap al die heisa ook nie hoor...

              net effe bij Procirep binnen geweest 2 sensors laten kuisen en op een kwartierke weer buiten...

              dus... no worries
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment


              • #67
                Re: Service en onderhoud Nikon in België

                Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
                'k snap al die heisa ook nie hoor...

                net effe bij Procirep binnen geweest 2 sensors laten kuisen en op een kwartierke weer buiten...

                dus... no worries

                Anderhalve maand tot twee maand geleden was er wel reden tot klagen. Procirep België is toen opgestart met enkele fransen die speciaal uit Parijs waren overgekomen. ale begin in moeilijk, inderdaad. Maar volgens mij heeft Nikon Europe te lang getwijfeld om een vervanger te zoeken voor Debeukelaer in België. Dealers en gebruikers kregen het hier duidelijk van op de heupen. Weinigen hadden blijkbaar vertrouwen in de zaak omdat reparatie eindeloos lang op zich lieten wachten. De grote herstellingen moesten dan nog naar Parijs. Nu er één en wellicht vanaf deze week twee ex-Debeukelaer techniekers zijn lopen de zaken nu heel anders. Deze mensen hebben de nodige ervaring en zijn bovendien aanspreekbaar en uitermate vriendelijk.

                Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #68
                  Re: Service en onderhoud Nikon in België

                  elke overgang is moeilijk...

                  en als je dan hoort welke vragen die mensen daar allemaal krijgen van jan en klein peerke ...Wel dan snap ik maar al te best dat er vertragingen komen...

                  en de herstellingen...die gaan nog altijd naar parijs hoor...don't worry 'bout that

                  ze doen in alle geval goed hun best...
                  some toys 4 big boys
                  http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                  Comment


                  • #69
                    Re: Service en onderhoud Nikon in België

                    Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
                    ...net effe bij Procirep binnen geweest 2 sensors laten kuisen en op een kwartierke weer buiten...

                    dus... no worries
                    En wat kostte dat grappeke (per stuk)?

                    We hebben hier onlangs eens een prijs gehoord?...

                    Comment


                    • #70
                      Re: Service en onderhoud Nikon in België

                      Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                      En wat kostte dat grappeke (per stuk)?

                      We hebben hier onlangs eens een prijs gehoord?...
                      25 euro... dus zoveel is da nie...daar ga ik mijn ccd nie voor verklooien... als ge weet dat ze door een "accidentje" ooit mijn ccd bij de beukelaer moesten vervangen.... laat hen da maatr doen voor die prijs

                      en hey... als gij naar uw garage gaat voor een "kleine beurt"...die doet da ook nie voor niks hè

                      dus ja...'t is weer een factuurke voor de fiscus meer hè
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                      Comment


                      • #71
                        Re: Service en onderhoud Nikon in België

                        Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
                        elke overgang is moeilijk...

                        en als je dan hoort welke vragen die mensen daar allemaal krijgen van jan en klein peerke ...Wel dan snap ik maar al te best dat er vertragingen komen...

                        en de herstellingen...die gaan nog altijd naar parijs hoor...don't worry 'bout that

                        ze doen in alle geval goed hun best...
                        De herstelling van mijn D70, lenscommunicatieprobleem werd toch ter plaatse gedaan. Achter de lenscontacten op de body werd het communicatieelement vervangen terwijl ik aan het wachten was. Duur :+/- één uur.

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #72
                          Re: Service en onderhoud Nikon in België

                          Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
                          25 euro... dus zoveel is da nie...daar ga ik mijn ccd nie voor verklooien... als ge weet dat ze door een "accidentje" ooit mijn ccd bij de beukelaer moesten vervangen.... laat hen da maatr doen voor die prijs

                          en hey... als gij naar uw garage gaat voor een "kleine beurt"...die doet da ook nie voor niks hè

                          dus ja...'t is weer een factuurke voor de fiscus meer hè
                          Bizar, toen ik aan het wachten was naar mijn toestel hoorde ik de prijs voor reinigen vragen : 60€ was het antwoord. Voor de mensen met een proflicentie :gratis. De persoon die de vraag stelde is trouwens onverricht ter zaken teruggekeerd. Vond dit blijkbaar nogal veel. Wellicht zal het voor profs een andere prijs zijn. Of nemen ze af en toe een kijkje op BD.

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #73
                            Re: Service en onderhoud Nikon in België

                            Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
                            25 euro... dus zoveel is da nie...daar ga ik mijn ccd nie voor verklooien... als ge weet dat ze door een "accidentje" ooit mijn ccd bij de beukelaer moesten vervangen.... laat hen da maatr doen voor die prijs

                            en hey... als gij naar uw garage gaat voor een "kleine beurt"...die doet da ook nie voor niks hè

                            dus ja...'t is weer een factuurke voor de fiscus meer hè
                            Allé, da's dan weeral héél rap verdiend... 2x€25 voor amper een kwartiertje (zoals ge zelf schrijft!...)

                            De Beuckelaer deed dat gratis dacht ik (zelf nog nooit laten doen btw.)

                            Er zijn er hier een paar die een zaakje "sensorcleaning" willen oprichten heb ik gelezen, dus mannen ge kunt al beginnen uw businessplan op te stellen!...

                            En wat betreft dat factuurke voor de fiscus,... niet iedereen kan daarvan profiteren hé!...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Service en onderhoud Nikon in België

                              Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                              Allé, da's dan weeral héél rap verdiend... 2x€25 voor amper een kwartiertje (zoals ge zelf schrijft!...)

                              De Beuckelaer deed dat gratis dacht ik (zelf nog nooit laten doen btw.)

                              Er zijn er hier een paar die een zaakje "sensorcleaning" willen oprichten heb ik gelezen, dus mannen ge kunt al beginnen uw businessplan op te stellen!...

                              En wat betreft dat factuurke voor de fiscus,... niet iedereen kan daarvan profiteren hé!...
                              en zoals ik al zei... uwen auto onderhouden kost net iets meer... en da duurt ook echt nie lang hoor
                              some toys 4 big boys
                              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                              Comment


                              • #75
                                Re: Service en onderhoud Nikon in België

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                                Bizar, toen ik aan het wachten was naar mijn toestel hoorde ik de prijs voor reinigen vragen : 60€ was het antwoord. Voor de mensen met een proflicentie :gratis. De persoon die de vraag stelde is trouwens onverricht ter zaken teruggekeerd. Vond dit blijkbaar nogal veel. Wellicht zal het voor profs een andere prijs zijn. Of nemen ze af en toe een kijkje op BD.

                                Groetjes,
                                Pol.
                                Ik zit met een vuile sensor, met een héél irritant vlekje dat op bijna alle foto's te zien is! Ik bel naar Nikon Procirep en die zegt mij ook dat sensorreiniging 60€ bedraagt! Dat geld heb ik op het moment niet (ben nog maar 17) en heb ik er ook niet voor over. Kan iemand mij verderhelpen ?

                                Comment

                                Working...
                                X