Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sven kan dat misschien eenmalig wel doen, maar ik stel voor dat je er dan gewoon "Rosse" van laat maken ofzoiets. Anders kan hij telken je je een nieuwe cam koopt een nieuwe nick gaan geven.
Ik zou ook willen veranderen van nicknaam.
Heb deze week mijn c schijf al 5 x geformateert
zou het formatje13 +5 willen doen
Kon het niet laten na al dat geweld op chit chat met die pc test vondt ik dat er vast te veel brol op staat en daarmee de grote GROVE borstel maar eens gebruikt.
Sven kan dat misschien eenmalig wel doen, maar ik stel voor dat je er dan gewoon "Rosse" van laat maken ofzoiets. Anders kan hij telken je je een nieuwe cam koopt een nieuwe nick gaan geven.
Ik zou ook willen veranderen van nicknaam.
Heb deze week mijn c schijf al 5 x geformateert
zou het formatje13 +5 willen doen
Kon het niet laten na al dat geweld op chit chat met die pc test vondt ik dat er vast te veel brol op staat en daarmee de grote GROVE borstel maar eens gebruikt.
Grts
Formatje
Er bestaan ook onderhoudprogrammas om uw pc op te kuisen.maar je hebt je nick niet miskozen...
Daar kan ik mee leven, gewoon ROSSE is ok. Als Sven dat voor mij zou willen doen, dan moet hij maar een seintje geven.
Alvast bedankt,
Rosse
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
BTW : Ik hoop maar dat je nooit je haar laat verven !!!
Misschien moet ik binnen enkele tijd ook mijn nickname laten veranderen.
Heb verleden week bij de dokter een groot onderhoud moeten laten doen.
Resultaat : mag nog alles eten en drinken. Maar hij heeft er bijgezegd dat ik met de helft ook toe kwam.
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
Comment