Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Krijg je niet standaard een Nederlandse handleiding

    Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv
    Krijg je bij Nikon niet standaard een Nederlandse handleiding
    Ik heb 2 keer een Canon gekocht, nu gisteren de Canon EOS 30D in ontvangst genomen, en paar jaar terug de Canon PowerShot G3. En 2 keer de Nederlandstalige handleiding. Zonder dat ik er specifiek om vroeg.
    Ik heb mijn spullen bij Top-foto gehaald (bij Ingo), Duitsland dus.
    En er zat enkel een duitse handleiding bij.
    Ik weet niet hoe het hier zit, maar ik veronderstel dat je in België toch wel een NL-handleiding krijgt.
    Soit, ik zal er maar een 20 à 30 euro voor moeten overhebben zeker, om een origineeltje te bekomen (van een winstmarge gesproken).
    Nikon D70s - Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED Nikkor - Nikon 80-200/2,8 AF D ED Nikkor
    Vosonic II+ VP2160 + 40GB Harddisk
    http://spaces.msn.com/on5us

    Comment


    • #17
      Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Lieve Mod's, hou toch eens op met dat broodje aap. Het is niet Nikon die moeilijk doet maar de importeur. In plaats van telkens opnieuw te herhalen dat kopiëren niet mag, zou het beter zijn telkens opnieuw naar de Nikon website te verwijzen. Nikon biedt de mogelijkgheid om iedere manual om te wissselen tegen een andere manual.

      Groeten, Miriam

      Comment


      • #18
        Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

        de Nederlandse handleiding van de D70 is ondertussen wel beschikbaar via de officiële nikon-site en aangezien de verschillen met de D70s blijkbaar miniem zijn ... Hier alvast de D70 LINK.
        Nikon D70s met o.a. AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED en AF 70-300mm 4.0-5.6G

        Comment


        • #19
          Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

          Oorspronkelijk geplaatst door roj007
          de Nederlandse handleiding van de D70 is ondertussen wel beschikbaar via de officiële nikon-site en aangezien de verschillen met de D70s blijkbaar miniem zijn ... Hier alvast de D70 LINK.
          Klopt!...
          Maar waarom dan alleen voor de D70, niet voor D200 enz.?...
          Nu, niet direct mijn probleem want ik koop alleen officieel in België...

          Wat me onlangs wél opviel, is dat bij mijn "Belgische" D200 naast de NL-handleiding, geen exemplaar in het Frans, noch in het Duits was bijgevoegd, toch ook twee officiële landstalen?...

          Comment


          • #20
            Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

            Oorspronkelijk geplaatst door LucD
            Klopt!...
            Maar waarom dan alleen voor de D70, niet voor D200 enz.?...
            Nu, niet direct mijn probleem want ik koop alleen officieel in België...

            Wat me onlangs wél opviel, is dat bij mijn "Belgische" D200 naast de NL-handleiding, geen exemplaar in het Frans, noch in het Duits was bijgevoegd, toch ook twee officiële landstalen?...
            Voor zover ik kan zien zijn de handleidingen van alle Nikon camera's in het Nederlands te downloaden (ook de oude).
            http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

            Comment


            • #21
              Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

              Oorspronkelijk geplaatst door ebi
              Voor zover ik kan zien zijn de handleidingen van alle Nikon camera's in het Nederlands te downloaden (ook de oude).
              Heb het nog eens nagecheckt en ja, het klopt idd., maar ik heb recent nogal wat problemen gehad om als geregistreerde gebruiker in te loggen bij Nikon (gebruikte nog de oude link en ook nog wat confusie ts. sites van Nikon BE, NL en EU/DE).

              Intussen wél de NL-manual van de D-200 gedownload.

              De link naar de NL-pdf-handleiding van de SB-800 werkt echter niet, alhoewel ik al mijn Nikon materiaal heb geregistreerd..... Kan jij deze wél downloaden?

              PS: Deze van de SB-600 werkt wél!?...

              Comment


              • #22
                Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                Heb het nog eens nagecheckt en ja, het klopt idd., maar ik heb recent nogal wat problemen gehad om als geregistreerde gebruiker in te loggen bij Nikon (gebruikte nog de oude link en ook nog wat confusie ts. sites van Nikon BE, NL en EU/DE).

                Intussen wél de NL-manual van de D-200 gedownload.

                De link naar de NL-pdf-handleiding van de SB-800 werkt echter niet, alhoewel ik al mijn Nikon materiaal heb geregistreerd..... Kan jij deze wél downloaden?

                PS: Deze van de SB-600 werkt wél!?...
                In de link van de SB-800 staat en tikfout waardoor het downloaden niet werkt, kopieer gewoon de link en verander SB-800_Nl-06.pdf in SB800-Nl_06.pdf en het zou moeten werken.
                http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                Comment


                • #23
                  Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                  Oorspronkelijk geplaatst door ebi
                  In de link van de SB-800 staat en tikfout waardoor het downloaden niet werkt, kopieer gewoon de link en verander SB-800_Nl-06.pdf in SB800-Nl_06.pdf en het zou moeten werken.
                  Thx ebi, ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, maar het wil niet lukken!
                  Kan je mss. iets explicieter zeggen hoe je te werk gaat? (opgelost see Edit)
                  Bij voorbaat dank

                  Edit:

                  YESSSS!!!
                  Eindelijk toch gelukt!
                  Oplossing op zijn "Vlaams"...
                  De werkende link van SB-600 genomen en daarin de betreffende gegevens gewijzigd voor SB-800,... et voilà!...
                  Last edited by LucD; 5 augustus 2006, 22:15.

                  Comment


                  • #24
                    Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                    Bij mij lukt het niet voor de SB800

                    Comment


                    • #25
                      Re: NL-manual D70s zal noppes zijn zeker?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jolien
                      Bij mij lukt het niet voor de SB800
                      Het lukt idd. niet op 1-2-3...
                      Maar doe eens wat ik hierboven meldde en vervang de relevante stukken door wat ebi voorstelde.
                      Anders kan je gewoon de "600" vervangen door "800" en de "04" door "06" (niet vergeten!...).

                      BTW, je moet je natuurlijk wél eerst als geregistreerde Nikon gebruiker aanmelden, maar dat wist je reeds neem ik aan...

                      Raar dat Nikon dat blijkbaar nog steeds niet door heeft

                      Comment

                      Working...
                      X