Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Foto

Wat Lut hier geschreven heeft klop hoor.
    Weet niet waarom je je druk maakt.
    Maar als ik mijn album open en klik op afdrukken bestellen kan ik aldaar de prijs opvragen
    Grts
    Formatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
      Maar als ik mijn album open en klik op afdrukken bestellen kan ik aldaar de prijs opvragen
      Grts
      Formatje
      En zoals te verwachten was, werkt dit bij mij op net dezelfde manier .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ondertussen zijn de bestaande accounts van 'www.pîxagogo.com/account' ook bereikbaar via 'foto.telenet.be/account'.

groetjes

Karel
        Is this the real life? Is this just fantasy?
        Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
          Grts
          Formatje
          Maak mij helemaal niet druk, maar stelde nochtans een simpele vraag, namelijk WAAR is die info te vinden ? Heb alles geprobeerd, maar vind het niet. Zal dan maar een mail doen naar telenet, en mijn vragen in 't vervolg op een ander stellen
          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bingel
            Maak mij helemaal niet druk, maar stelde nochtans een simpele vraag, namelijk WAAR is die info te vinden ? Heb alles geprobeerd, maar vind het niet. Zal dan maar een mail doen naar telenet, en mijn vragen in 't vervolg op een ander stellen
            In die geel orange balk van Telenet staat toch....Help?.....daar vind je toch al wat uitleg en Faq's.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
              In die geel orange balk van Telenet staat toch....Help?.....daar vind je toch al wat uitleg en Faq's.
              ... maar niks over prijzen ? Vraag me echt af waar Lut die info gevonden heeft

Comment

Je kan via telenet alleen maar bestellen uit albums die je zelf maakt of uit albums waarbij de maker toelating geeft om te bestellen.

Speciaal voor degenen die meer info willen ...
                In mijn galerij staan op dit ogenblik 4 albums. In het album 'Jasper' is het op dit ogenblik toegestaan om foto's te bestellen (uiteraard niet bedoeld voor Jan Publiek )

Volg even het knopje 'bestel afdrukken' in de menubalk.
                Onder het in te vullen kadertje kun je informatie ivm prijzen vragen.
                Last edited by lut; 11 mei 2006, 13:52.

Comment

Wel maak U lid en plaats een paar fotos in je map.
                  Gebruik hiervoor de meegeleverde software , doe ik toch .
                  En als je fotos er op staan sluit de boel maar onthoud waar ze staan en welk adrs ze hebben, bij mij is dat een nr 5000755372 en die paats ik achter http://foto.telenet.be/5000755372
                  Moet er wel bij zeggen dat ik mijn fotos niet op prive gezet heb maar allen mogen ze zien en dan kan ik als ik aangelogd ben afdrukken bestellen als ik dat zou willen.
                  En als ik dan op afdrukken bestellen klik kan ik onderaan de prijs opvragen van de verschilende formaten en wat het kost per stuk.

Grts
                  Formatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut
                    Je kan via telenet alleen maar bestellen uit albums die je zelf maakt of uit albums waarbij de maker toelating geeft om te bestellen.

Speciaal voor degenen die meer info willen ...
                    In mijn galerij staan op dit ogenblik 4 albums. In het album 'Jasper' is het op dit ogenblik toegestaan om foto's te bestellen (uiteraard niet bedoeld voor Jan Publiek )

Volg even het knopje 'bestel afdrukken' in de menubalk.
                    Onder het in te vullen kadertje kun je informatie ivm prijzen vragen.
                    Ik heb al enkele dagen een album online : http://foto.telenet.be/bingel dus een nummer onthouden is niet nodig, ken mijn eigen nicknaam nog, de link gevolgd om foto's te bestellen, maar om een of andere reden is de info qua prijzen voor mij niet toegankelijk

Comment

bij fotopic merk ik soms afschuwelijke jpeg artifarcten.. eens zien wat telenet geeft.

laten ze directlinking toe??
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                        laten ze directlinking toe??
                        zo te zien wel bij bovenstaande voorbeelden...
                        -=- Light is the key...

Comment

Bij mij lukt die directlinking niet, misschien doe ik iets verkeerd.

Wat wel vreemd is de prijs:

Als je wil gaan bestellen, dan krijg je ergens een link met de prijzen (15 ct per 10x15), maar als je de aantallen begint in te vullen, dan rekenen ze met 20ct.

Telenet logica?

Comment

Working...
                          X