Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry, maar 't is niet meer te doen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

Kariboe,

Ik kan je volgen hoor en dat is omdat je meestal je dag liggend door lijkt te brengen.

Nee, alle gekheid op een stokje, BD is sinds korte tijd enorm populair geworden.

Resultaat, je kan niet alles meer bekijken en een woordje bij de desbetreffende topic plaatsen. Al was het maar om de fotograaf van die welbewuste foto een hart onder de riem te steken.

Zo ben ik immers ook begonnen en wat respons op je foto helpt je weer verder om je foto's te verbeteren.

Nu is waarschijnlijk voor de wat ouder gedienden: ik kijk naar topic's die mijn interesse wegdragen en dan zie ik ze nog niet allemaal, laat staan commentaar te geven.

Frustratie bij de mensen die merken dat er amper respons komt op hun foto.

Misschien is het zoals bij vele dingen in het leven, de volhouder wint en kwaliteit komt wel naar boven.

'k Zou willen aanhalen dat men de moed niet moet laten zakken, het is niet omdat je weinig antwoord krijgt op je foto dat die slecht zou zijn.

Misschien beter zien naar het aantal keren dat deze bekeken is???

Enfin om maar te zeggen dat ik dit topic ook toevallig tegen kwam.

Comment

Sorry maar heb effe geen tijd om hierop te reageren...
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Het heeft 15 minuten geduurd voordat ik gans deze topic gelezen had ... ik had ondertussen wel 50 foto's kunnen bekijken
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ik probeer de alle foto's wel te bekijken, maar soms zie ik in de Hall of Fame toch foto's die ik gemist heb.
          Ik heb tegenwoordig wel wat minder tijd dan vorig jaar, dat zal de reden zijn dat ik af en toe toch ergens wat gemist heb .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
            Wat mij in feite nog het meest irriteert is het systematisch "oprakelen" van foto's van weken geleden... Je hebt die wel gezien en zelfs beoordeeld soms, maar je herinnert je de titel niet meer bv. en dan laat je je vangen om ze weer te openen
            Ga nu eens bij "architectuur" kijken, het lijkt wel spam...

Comment

Working...
            X