Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry, maar 't is niet meer te doen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

    Mss een gek idee, maar waarom geen soort "fotoposting-kredietbonnen" kopen aan een schappelijke prijs. (komt tevens ten goede aan de algemene BD - onkosten).Geef dan aan iedere ingeschrevene zijn gevraagd quotum en een eenvoudige counter kan dan alles automatisch bijhouden.
    Er zouden dan ook bonnen kunnen beschikbaar gesteld worden als beloning voor fotos die in de HOF komen of voor zeer verdienstelijke postings.
    Ik weet dat dit mss utopisch lijkt maar wie graag uitpakt met mooie kleren moet er ook wel wat in investeren, en zeker als dit gaat leiden tot een vorm van exhibitionisme.
    Geachte BD-companen, schiet me niet dood, ik probeer alleen maar wat coöperatief te zijn in het behouden (c.q. verbeteren) van ons aller geliefd forum.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

      Toevallig was ik vandaag van plan om een nieuwe thread in deze lijn te beginnen. Ook ik vind dat er gewoon te veel postings zijn, waardoor jij onmogelijk alles kan volgen. Ik ben momenteel thuis aan het opknappen na een operatie, en zelfs nu met zoveel extra tijd kom ik naauwelijks doorheen.

      Voordat ik daadwerkelijk bij lid van BD werd, heb ik enkele maanden stilletjes meegesurft. Ik had toen het gevoel zowat iedere lid een beetje te kennen.Tegenwoordig helemaal niet meer. Een of andere soort van beperking zal er toch IMHO moeten komen.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #18
        Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

        Ho, ho jongens, rustig, dit topic gaat een beetje de verkeerde kant uit...
        Dit was absoluut niet de bedoeling hoor.

        BD wordt groot, ja. Fotografie en vooral digitale fotografie zit nu eenmaal in de lift. Maar kiezen voor een "numerus clausus", post-beperkingen en/of dergelijke lijkt me toch een beetje overdreven en moeilijk realiseerbaar. Het "kleine clubje" van vroeger is inderdaad verdwenen en het forum wordt er in zijn geheel wat onpersoonlijker door, maar de "kwaliteit" (alleszins in de fora 'dieren' en 'macro' die ik wat meer volg) is zeer, zeer hoog in vergelijking tot andere fotofora... Akkoord, er is ook wat meer 'kaf' tussen het 'koren', maar wie maalt daar om, als je dagelijks zo veel topplaten voorgeschoteld krijgt...
        Diè fotografen gaan beperken, dat zou pas jammer zijn

        Neen, topic was eerder bedoeld als vaststelling (én magere verontschuldiging) dat ik sommige gewaardeerde collegas veel minder bekijk en begroet... Jammer, maar imho onvermijdelijk...

        Met vriendelijke groet,
        Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #19
          Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          Als het al niet meer te doen is, waarom zet je er dan nog deze overbodige post bij ?
          Hoeveel credits zou dit nu opleveren?

          Comment


          • #20
            Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
            Als het al niet meer te doen is, waarom zet je er dan nog deze overbodige post bij ?
            'k Zalle kik u ne keer overbodig maken zie
            Grapjas !!!
            Greetz, KAriboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #21
              Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Helen
              Toevallig was ik vandaag van plan om een nieuwe thread in deze lijn te beginnen. Ook ik vind dat er gewoon te veel postings zijn, waardoor jij onmogelijk alles kan volgen. Ik ben momenteel thuis aan het opknappen na een operatie, en zelfs nu met zoveel extra tijd kom ik naauwelijks doorheen.

              Voordat ik daadwerkelijk bij lid van BD werd, heb ik enkele maanden stilletjes meegesurft. Ik had toen het gevoel zowat iedere lid een beetje te kennen.Tegenwoordig helemaal niet meer. Een of andere soort van beperking zal er toch IMHO moeten komen.
              Ik denk dat velen hier dat gevoel hebben Helen, maar ik denk dat we eerder van het idee af moeten dat we inderdaad alles moeten kunnen volgen, iedereen moeten kunnen kennen, met iedereen moeten kunnen grollen en sollen...
              IMHO Kariboe

              Heu, snel beterschap gewenst
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #22
                Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                Ik volg je volkomen, een suggestie :

                Nu kan ik niet zien welke foto ik ooit gezien heb, maw elke keer als er reactie op komt verschijnt deze terug ongelezen.

                Een eenvoudige oplossing is het tonen van de datum (ev. tijd) van de oorspronkelijke post. Dit zou het dubbel openen van foto's kunnen vermijden.

                Comment


                • #23
                  Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door alainD
                  Ik volg je volkomen, een suggestie :

                  Nu kan ik niet zien welke foto ik ooit gezien heb, maw elke keer als er reactie op komt verschijnt deze terug ongelezen.

                  Een eenvoudige oplossing is het tonen van de datum (ev. tijd) van de oorspronkelijke post. Dit zou het dubbel openen van foto's kunnen vermijden.
                  bij mij staat er toch een symbooltje als ik een foto bekeken heb.
                  en de letters krijgen een lichtere kleur.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                    hallo allemaal, jullie mogen blij zijn dat ik hier niet alle dagen zit te posten
                    ben ook de laatste tijd niet dikwijls ingelogd (maar lees wel heel veel) omdat ik nog niet lang kan zitten op een stoel,zou eigenlijk zo een relax zetel moeten hebben.
                    t'is inderdaad veel mja dat is nu eenmaal zo(BD groeit of is dat nu met een d )
                    en pas op als ik begin kan mic geen fanta meer gaan drinken en purlut geen water meer geven aan zij stekelige dingen eu catussen
                    gr, eb

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                      Tja, ik heb in mijn tread van even geleden het hierover al gehad. Maar dat werd me toen op de vinger gewezen.

                      Toch straf vind ik, ik merk af en toe dat er nieuwe forumleden verschijnen die me mailen en vragen stellen waarvan ik denk jongens toch! Deze week kreeg ik een mail van iemand die een cursus bedrijfsbeheer aan het volgen is en gelezen had dat ik met mijn haalbaarheidsstudie bezig was. Hij vroeg of het mogelijk was dat ik



                      Het is niet gemakkelijk, en op dit moment vind ik het dikwijls spijtig dat ik pas de mooie foto's zie in het HOF ...

                      Greetz, RonnyE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                        Wat mij in feite nog het meest irriteert is het systematisch "oprakelen" van foto's van weken geleden... Je hebt die wel gezien en zelfs beoordeeld soms, maar je herinnert je de titel niet meer bv. en dan laat je je vangen om ze weer te openen
                        Last edited by pol parasol; 2 mei 2006, 16:12.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                          Dan kan je toch het abonnement opheffen?


                          Tenminste als je een beoordeling gegeven hebt ...

                          Greetz, RonnyE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                            bij mij staat er toch een symbooltje als ik een foto bekeken heb.
                            en de letters krijgen een lichtere kleur.
                            grt,bouk.
                            Help mij.

                            Als ik een antwoord heb gegeven (of abonnement heb) is er een wijziging van het symbool. Als ik een post geopend heb en er is nog geen nieuwe reactie worden de letters inderdaad lichter. Als er dan door iemand anders een reactie op komt worden de letters terug donkerder en zie ik geen verschil. Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie.

                            Alain

                            Comment


                            • #29
                              Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                              ... om alle posts, reacties en items op BD te bekijken, laat staan om te beoordelen...
                              Ik kan het al lang niet meer volgen.
                              Het aantal nieuwe namen is ook niet meer bij te houden.
                              Dat is geen verwijt maar een vaststelling.

                              Maar er moeten geen regels komen om postings te beperken.
                              Die discipline moet men zichzelf opleggen om kwaliteit te verkiezen boven kwantiteit.

                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Sorry, maar 't is niet meer te doen...

                                Moet ik dit topic ook nog volgen, pff, dit wordt te veel jah



                                Neen, groot gelijk... Was gisterenmiddag even niet goed, en al gauw zijn er na de volgende werkdag een dikke tiental ongelezen pagina's 'new posts'. Grenzen gaan stellen? Niet te doen gewoonweg... Wat is rechtvaardig, is dat nog leuk dan, ...?


                                Het wordt een massaproduct, compactjes zijn zeer goedkoop, en via marketing en slimme verkopers worden ook spiegelreflexen aan de meest leek zijnde persoon verkocht. Deze komen dan achteraf veel posten, van vragen tot foto's...
                                Vaak dan nog eens vragen die al tig keren gesteld zijn geweest, zonder eerst eens wat door te nemen hier (hoe foto's posten bvb., staat een zeer mooie tutorial van beschreven).

                                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                                Comment

                                Working...
                                X