Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw en absolute amateur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuw en absolute amateur

    Wanneer je van plan bent een dslr (is dus digitale spiegelreflex) te kopen denk ik niet dat je een miskoop kan doen. Ze hebben allemaal hun verschillende voor- en nadelen. Maar in mijn ogen zijn het wel degelijk allemaal goede toestellen. Zoals er bvb zijn (en dit alfabetisch en niet uitgebreid, beperkt tot basismodellen); canon 350d, konica minolta 5d, Nikon D50, olympus e300 en vooral e500, panasonic dmc-l1, pentax ist dl(2) en ds(2), samsung gx-1.
    Voor mij is het ondertussen het belangrijkste hoe de camera in de hand ligt. En als je nog geen glas (lenzen) hebt van een bepaald merk, kan je hierin de beste voor jouw uithalen. Veel zoekplezier
    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

    Comment


    • #17
      Re: nieuw en absolute amateur

      Beste Joerig1970,
      Maak eens een afspraakje met een BD'er uit jou buurt.
      Dan kun je gerust al je vragen kwijt (alles hier vragen is nogal omslachtig).

      Hij kan je dan ook helpen met de keuze van je DSLR.
      (Afhankelijk van wat je wil fotograferen en je budget zijn er verschillende mogelijkheden op de markt).

      Op onderstaande link vind je een overzicht van BD'ers en hun woonplaats.
      http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=89988

      Schrijf je ook eens in voor een SD (Shooting Day) dan kun je een dagje op stap met een groep BD'ers en daar kun je ook veel leren.

      Greetz
      Last edited by zunoel; 3 mei 2006, 13:51.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #18
        Re: nieuw en absolute amateur

        ik heb eens rond gekeken en gevraagd in enekel winkels en ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de nikon d50 of de nikon d70
        beide hebben een kit met een 18-55 lens en een 55-200 lens

        zijn dat goede lenzen en waarvoor kunnen die dienen

        Met vriendelijke groeten
        Joeri

        Comment


        • #19
          Re: nieuw en absolute amateur

          Oorspronkelijk geplaatst door Joerig1970
          en waarvoor kunnen die dienen
          De meeste mensen gebruiken ze om foto's mee te maken. Met enige fantasie zijn er echter ook wel andere toepassingen denkbaar.

          Comment

          Working...
          X