Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb intussen de mensen van Bild aan de lijn gehad en ze krijgen de foto's gratis. Maar..., op voorwaarde dat ik de volgende maal dat ze videoprojectie materiaal nodig hebben ik ook een offerte mag maken en een streepje voor krijg. Kunnen ze klant worden en wordt ik er via mijn core business er beter van. Ik heb ook een gratis exemplaar gevraagd van hun "gazet"
Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Ik heb intussen de mensen van Bild aan de lijn gehad en ze krijgen de foto's gratis. Maar..., op voorwaarde dat ik de volgende maal dat ze videoprojectie materiaal nodig hebben ik ook een offerte mag maken en een streepje voor krijg. Kunnen ze klant worden en wordt ik er via mijn core business er beter van. Ik heb ook een gratis exemplaar gevraagd van hun "gazet"
Niet vergeten uitdrukkelijk te vermelden dat je graag hebt (eist) dat aan die prijs je naam als fotograaf vermeld wordt in de krant. Zeker in zo'n krant!
Tja, komt er feitelijk op neer dat ze proberen aan gratis fotomateriaal te komen bij amateurs . De man had "verschillende lijntjes lopen" . Je kan wel raden welke nationaliteit zeker? (sorry Miriam) .
Tja, komt er feitelijk op neer dat ze proberen aan gratis fotomateriaal te komen bij amateurs . De man had "verschillende lijntjes lopen" . Je kan wel raden welke nationaliteit zeker? (sorry Miriam) .
Ge hebt daar een prachtige foto van een rups staan, je hebt die foto met veel liefde gemaakt en je bent het beestje dankbaar... en zij willen die zetten op een verdelgingsmiddel... ... dat ze zelf een rups trekken!
Belgisch? hihi..
Tja Hans, het is vast een Amsterdammer uit de grachtengordel, en die lijntjes lagen vaste en zeker op een spiegel... wat een krent
Groeten, Miriam (die dus duidelijk niet in Amsterdam woont )
Comment