Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atomium copyright

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Atomium copyright

    Gewoon dat ding 's nachts een keer oppakken en naar Nederland verhuizen. Hier mogen jullie er naar believen foto's van komen nemen:
    Mag ik een kunstwerk fotograferen?
    Foto's maken van een kunstwerk (teeken-, schilder-, bouw- en beeldhouwwerken, lithografieën, graveer- en andere plaatwerken) aan de openbare weg mag, mits de foto maar is "van het werk zoals het zich aldaar bevindt" (artikel 18 auteurswet).

    Hetzelfde geldt voor publicatie van die foto's. Dat mag, mits het maar een foto is van het werk zoals het aan de openbare weg staat. En als je meerdere foto's van kunstwerken publiceert, mag je van elke artiest slechts een paar foto's laten zien. Een tentoonstelling (of website) met alleen maar foto's van werken van één kunstenaar mag dus niet.
    Dit deel van de FAQ over auteursrecht beantwoordt vragen over beperkingen op het auteursrecht. Wat mag met andermans werk, wat is een parodie en hoe zit dat met downloaden?

    (Met dank aan FotoMarius voor de URL).

    Comment


    • #47
      Re: Atomium copyright

      Haha, Sabam? hahahaha...sorry hoor ,maar waar die hun mee bezig houden...ze kunnen in België misschien eens iets nuttig doen met al dat afgetrocheld geld van de meestal brave en onwetende burger. Want de grote vissen gaan toch altijd vrijuit.

      Op naar't atomium en nu wachten op een vliegtuig......

      bedankt voor de info, is nuttig en amusant.
      greetzzz hahaha...

      Comment


      • #48
        Re: Atomium copyright

        Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk bericht
        Op naar't atomium en nu wachten op een vliegtuig......

        bedankt voor de info, is nuttig en amusant.
        greetzzz hahaha...
        .....dat klopt wel maar wat jij hier neerschrijft is dat absoluut niet en kan voor mij écht niet.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #49
          Re: Atomium copyright

          *slik*

          Gezien de inhoud van het pdf document gelinkt op de vorige pagina kan ik voor verschillende van mijn "vensters" een gepeperde rekening ontvangen...
          Zou ik die dan nu al wissen, of ...

          Comment

          Working...
          X