Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb een foto verwerkt tot posterformaat (1,33m op 0,93m), en deze zelf afgeprint in stukken op canon pro fotopapier. Het geheel zou ik willen verlijmen op een triplexplaat en afwerken met een glasplaat.
Ik denk dat je met gewone witte houtlijm geen kwaad kunt doen, maar wat ik zeker weet is dat je aan de andere kant van je triplexplaat ook laag moet kleven of je plaat zal serieus kromtrekken.
Wij verlijmden vroeger steeds met de gewone witte houtlijm op vezelplaat. Goedkoper dan triplex en trekt zeker niet krom.
MDF kan een alternatief zijn als je hout zonder structuur wilt. Ook hier geen last van kromtrekken.
Ik maakte vroeger gebruik van "rubbercement"...
Was erg handig en kon achteraf van de foto's gehaald worden... Vooral wanneer je delen aan elkaar lijmt en de lijm er komt uitpiepen... Drogen, met de vinger (of vod) overgaan en lijm is foetsie...
Foto's werden wel op foamboard gekleefd...
Comment