Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ben hier wel niet het actiefste sujet, maar volg het forum nu al enkele jaren. Als steun en pronkmateriaal heb ik mij dus ook zo'n veredeld "touwtje" besteld,
keep up the good work
ik ben hier wel niet het actiefste sujet, maar volg het forum nu al enkele jaren. Als steun en pronkmateriaal heb ik mij dus ook zo'n veredeld "touwtje" besteld,
keep up the good work
Helemaal TOP Jedec, nog 8 te gaan komaan mensen een goede camera met lens behoefd ook een behoorlijke nekstrap.
Druk eens op het knopje VZW, daarna op GADGETS
en dan wordt je bestelling opgenomen.
Graag via de hogernoemde weg om vergissingen te vermijden.
Is bij deze gebeurd! Petje is besteld.
Trouwens, mocht het nog niet duidelijk genoeg zijn voor diegene die nog geen strap hebben,
zo een strap is geen overbodige luxe.
Wat dacht je,de 50 ste is gratis. ( ik geloof zelfs dat ik ver de eerste was,zoals Tom Boone )
Allemaal bedankt,nu geraak ik ook aan zo'n straps. ( straps....klinkt toch raar zenne )
Comment