Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het bos door de bomen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Welkom op dit fijne forum Pascal.
    Je moet zeker geen angst hebben om hier een foto te posten, ik heb al ondervonden dat je je eigen foto's soms zelf niet zo mooi vindt dan iemand anders dat doet.Dus zeker posten !
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

    Comment


    • #17
      alle experts waren sukkels in 't begin..

      't is trouwens veel leuker te streven naar 'expert'-schap dan de status al verworven te hebben, de jacht is nu eenmaal leuker dan de vangst
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #18
        Hallo,

        Misschien een tip voor de "beginners":
        Kijk eens op de site zelf bij "tricks&tips".
        Daar staat een schat aan informatie - zelfs een cursus "digitale fotografie" voor wie er mee begint ...
        En verder - ook via de homepage van BD bereikbaar - de "Imaging Tips" van Jimmy ...

        Ik denk voldoende stof om enkele avondjes zoet te zijn .

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Hallo Abysmo6
          ook van deze kant welkom op deze BD site
          gewoon je foto,s plaatsen
          veel vragen en zeker veel fotograferen en kijken/lezen
          en vergeet niet dat angst je grootste vijand is en dus niet de fotografie en deze site

          Groeten Noname
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #20
            Hallo Pascal ( hehe, eindelijk eens een naamgenoot ),

            Wees welkom !
            ALs je hier al een paar avonden gesleten hebt wil dit zeggen dat de digitale fotomicrobe langzaam jouw systeem begint aan te tasten !
            Geen angst, het ministerie van Volksgezondheid heeft (vooralsnog) geen waarschuwingen uitgestuurd dus geef er maar aan toe.
            Enige mogelijke schadelijke gevolgen van hier te verblijven is een moe gevoel in de ochtend, verhoogd gebruik van Leffe en kebab, en een portemonnee die wat platter kan worden.
            Positieve gevolgen zijn een betere ontwikkeling van je "oog voor foto's", je talenten en natuurwandelingen.
            Aan je avatar te zien heb je al een mooi toestel, het zou zonde zijn dit niet ten volle te benutten, dus ik zou zeggen: begin er maar aan !

            Laat je angst maar varen, als ik denk aan de eerste foto die ik hier ooit postte, die zou ik nu weggooien of herbeginnen, nochtans ben ik hier niet neergesabeld of op hoongelach onthaald.
            Leren op je eigen ritme is de boodschap.

            O, en wat betreft een cursus: ene hier wel bekende genaamde Erik Mansvelders heeft een puik werkje geschreven dat ik je kan aanraden ! Een ware openbaring !

            Groeten,
            Pascal
            Saluti,

            Pascal

            Comment


            • #21
              Hi all,
              eerst en vooral bedankt voor jullie steun en positieve reacties. Doe zo voort met die reacties, dat doet een mens deugd in deze duistere tijden

              'k ben er zeker van overtuigd dat ik hier iets zal opsteken/leren. Binnenkort zal ik iets posten, weliswaar vanop PhotoCD (dit is toch ook een beetje digitaal hé) en dan eens zie hoe ik ervoor sta hé

              Greetz!

              Dank u wel.

              Comment


              • #22
                Originally posted by asmeets
                Hallo,

                Tof dat iemand met slechts weinig ervaring (zoals ikzelf ook, zucht...) deze topic plaatst. Zou dit geen aanzet kunnen zijn voor een afzonderlijk forum of deeltje van de website waarin door ervaren fotoliefhebbers de basics worden uitgelegd aan groentjes?

                Groeten,
                Arne

                Pff, ik heb ook niet veel ervaring en ik vind een 'newbie'-forum niet echt nodig.
                Hier zitten genoeg mensen op dit forum die wel willen antwoorden op vragen van groentjes (waarvoor nu al dank ).

                Hoe echt betere foto's leren maken?
                'Al doende leert men' is en blijft een goed principe. Je mag technisch nog zo goed zijn, als je het niet kan omzetten ben je met die techniek ook niet veel, hee.

                Cya.

                Y.

                Comment

                Working...
                X