Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg naar Belgie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Konijnenberg naar Belgie

Oorspronkelijk geplaatst door antoine
    Menen-Turnhout 158 km x 2 = 316 km, 'k zie me er zo vlug niet naar toe rijden!
    Goed gezien van Konijnenberg, hebben nog een heel stuk van de Hollanders mee en
    een schare Belgen, als de prijzen + verzendingskosten tenminste even goedkoop zijn of in Den Ham!
    ge hebt nochtans goeien fotograaf in menen(studiodirk). moet niet ver rijden daarvoor.
    www.loft6.be

Comment

Pas nog een bestelling bij deze winkel geplaats en zeer snel geleverd
      Ivm de prijzen, sommige zaken zijn goedkoper dan elders, andere zaken zijn dan weer duurder.
      Kijk maar eens naar de prijs van een D200, dat is toch niet super goedkoop.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
        Pas nog een bestelling bij deze winkel geplaats en zeer snel geleverd
        Ivm de prijzen, sommige zaken zijn goedkoper dan elders, andere zaken zijn dan weer duurder.
        Kijk maar eens naar de prijs van een D200, dat is toch niet super goedkoop.
        En hoelang is de garantie ?

Comment

Garantie MOET europees 2 jaar zijn. Daar kan niemand onderuit.

Comment

Hello,

effe een beetje duidelijkheid over heel de garantie bla bla ... het is verplicht twee jaar, da klopt maaaarrr ...

Hou er rekening mee dat alleen het eerste jaar (maximum, soms is het zelfs maar zes maanden) een volledige garantie is, tijdens die periode zou je in principe ofwel een ander (nieuw) item moeten krijgen, ofwel wordt het gratis hersteld
            Maar ! Het tweede jaar moet je volgens de wettelijke voorschriften kunnen bewijzen dan het mankement al vanaf de aankoop aanwezig was om een gratis vervanging of herstelling te krijgen !

Hou daar wel rekening mee, het is geen twee jaar volledige garantie wat verplicht wordt in de Europese wetgeving !!

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
              ge hebt nochtans goeien fotograaf in menen(studiodirk). moet niet ver rijden daarvoor.
              Geen klagen van, mijnen D70 komt van daar, de gewone prijs betaald. De kitlens er niet bij genomen wel een Nikon 28-105, waarover geen kwaad woord, maar de prijs dat ik ervoor betaald heb ga ik hier niet vermelden. Als ik nu de 2de hands prijs zie van die lens of de prijs van een nieuwe 28-105 in Nederland, was de prijs véél te véél
              Komt er een nieuwe lens bij zeker niet meer van bij de fotoboer om de hoek, ik kijk wel uit !!!
              Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

Comment

Re: Foto naar Belgie

Oorspronkelijk geplaatst door antoine
                Geen klagen van, mijnen D70 komt van daar, de gewone prijs betaald. De kitlens er niet bij genomen wel een Nikon 28-105, waarover geen kwaad woord, maar de prijs dat ik ervoor betaald heb ga ik hier niet vermelden. Als ik nu de 2de hands prijs zie van die lens of de prijs van een nieuwe 28-105 in Nederland, was de prijs véél te véél
                Komt er een nieuwe lens bij zeker niet meer van bij de fotoboer om de hoek, ik kijk wel uit !!!
                Zeker weten, ook mijn eos 300 D gekocht bij de plaatselijke fotoboer, 1200 € (met grip black edition) kostprijs in Nederland 900 € , nu op zoek naar een sigma 105 2.8 macro actionschop prijs ( nu toch ook niet de kleinste keten) 555 € - Konijnenberg prijs 395 € Sigma is volgens mij toch Sigma of ben ik verkeerd ? waarom een prijsverschil van 160 € op een waarde van nog geen 500 €, dat er nu een prijsverschil zit van 10 % zou ik eventueel nog kunnen aanvaarden niemand rijdt voor 50 € naar de andere kant van België, hoewel maak er meteen een uitstap van en gebruik deze om een paar mooie platen te maken.
                Heeft er zich trouwens al iemand afgevraagd waarom er zo veel verschil zit op de prijs, en dan spreken we nog niet eens over het feit dat ik daar ter plaatse het materiaal kan zien en beoordelen, waar bij de plaatselijke verdeler meestal alles moet besteld worden.
                Services en uitleg OK is dichter, maar de site van BD is nog dichter en het mag gezecht eindelijk hier toch al veel meer opgestoken dan bij die wel vriendelijke mens.

Mij mogen ze alvast bij hun nieuwe klanten rekenen.

En neen ik ben niet zo voor het bestellen online en thuisleveringen, zien kopen en betalen lijkt mij nog steeds het beste, mischien mijn leeftijd.

Eventjes gelucht , groeten Luc.
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Working...
                X