Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wacom volito

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wacom volito

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
    Wat weet jij ervan in welke branche ik zit? Weer een gok van u?
    Maar ik ben ook mis precies, dacht echt dat je met pensioen was maar nu zie ik dat je een magazijn hebt ...
    Druk bezet manneke ... eerst een sterrenwacht, nu een magazijn met PC's, kristal, fotostudio, ...
    Ik wist niet dat mijn bezigheden jouw bekommernis waren. Je opmerking geeft aan dat je me niet kent, want ik doe nog veel meer. Om het met Wittgenstein te zeggen: "waarover je niet praten kan, daarover moet je zwijgen...".

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
    Wat die passieve poorten betreft ...
    Een USB HUB kan inderdaad passief zijn en daarmee bedoelt men een HUB zonder ingebouwde voeding en waar de stroom bekomen wordt van de poort waarop die aangesloten is.
    Mocht hier de poort ook op het moederbord passief zijn, dan heb je wel een probleem want dan werkt er niets op. Mits hier het ledje even aan gaat is het dus een poort dat stroom geeft.
    Dat er voldoende stroom kan gegeven worden is een ander punt, vandaar de screenshots die ik postte om te laten zien hoe je dit kan nakijken.

    Sommige PC's hebben inderdaad een passieve USB HUB vooraan ingebouwd in het frontpaneel, dat klopt ja ... maar deze hangen dan wel rechtstreeks aan een actieve poort van het moederbord.
    Het is dan de ingebouwde HUB die passief is maar dit is niet van het moederbord, dit is een onderdeel van de kast.
    Het doet me plezier dat je je ongelijk kan toegeven. Het siert je.

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
    OK, ge hebt weer iets gevonden om de punt op de i te zetten hé ...
    Er zijn nog andere zaken dan IRQ's waarmee je wel systeemperformantie kan winnen en dat was wat ik schreef ... IRQ's uitsparen was nodig in de tijd dat er nog veel conflicten waren op dat gebied.
    De tijd dat de interrupts tot 16 beperkt was is ondertussen ook al lang door. Ja, op oude machines met een oude OS kan dit inderdaad, da's waar.
    Dat is wat ik beweerde, niet meer of niet minder. Incident gesloten. Zand erover.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment

    Working...
    X