Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Beukelaar/ Pentax Benelux

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Beukelaar/ Pentax Benelux

    Oorspronkelijk geplaatst door G12670
    Een amateurtje ( niet slecht bedoeld ! ) heeft geen nood aan een gesofistikeerd toestel en gooit dus best om de paar jaar zijn toestel op het stort, koopt een nieuw dat dan weer stúkken beter is gezien de technische evolutie, en mekkert tussen pot en pint dat het schandalig is met onze wegwerpmaatschappij. En gelijk heeft-ie.
    Neen, hij heeft geen gelijk. Dit soort consumptoepraktijken is wat mij betreft verwerpelijk

    sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

    Comment


    • #17
      Re: De Beukelaar/ Pentax Benelux

      Wat het herstellen van diaprojectors betreft, daar hebben ze bij De Beuckelaer absoluut geen kaas van gegeten. Diaprojector is 2 keer binnen geweest, telkens zonder het probleem op te lossen, maar de eerste keer mochten we wel € 99 betalen. Bleek achteraf dat de triac was losgekomen van de koelplaat, waardoor die te snel te warm werd en begon te "flippen".
      Volgens De Beuckelaer was de projector onherstelbaar beschadigd...
      "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

      Comment


      • #18
        Re: De Beukelaar/ Pentax Benelux

        Toch wel wat wisselende berichten. Mijn ervaring met De Beukelaar zijn als volgt, afgelopen zaterdag een mailtje verstuurd en vandaag al antwoord De Beukelaar gaat inderdaad vanaf 1 april( geen grap ) de distributie voor de Benelux uitvoeren.

        leo
        Pentax K10D

        Comment


        • #19
          Re: De Beukelaar/ Pentax Benelux

          Hier twee tegenstrijdige ervaringen met De Beukelaer voor hetzelfde probleem: hot pixel in (overigens zeer goede) Coolpix 990.

          Eerste contact (met ietwat norse oudere man): "...da goa nie menier..." en hij deed zelfs geen moeite om een oplossing aan te reiken...

          Enkele maanden later (met vriendelijke dame): probleem keurig en binnen het kwartier opgelost!... Chapeau!

          Zoals ik al elders schreef: veel hangt af wie je op een bepaald ogenblik te woord staat, ook in dezelfde zaak...

          Het is niet de negatieve ervaring met die ene flut-pipo die mij zal doen besluiten dat de DB-service altijd slecht is...

          Comment


          • #20
            Re: De Beukelaar/ Pentax Benelux

            Pentax 16-45 DA lens eergister besteld bij Konijnenberg ( 390 euro + 12,50 verzendkosten) en vandaag al binnen!!!!!!!!!!

            leo
            Pentax K10D

            Comment

            Working...
            X