Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een kalibratietoestel kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door alainD
    Ook bij Marc-en-ciel te koop.

    Alain
    Daar heb ik ook de Huey gekocht (met gratis printerprofiel)! Goeie service en uitleg! Ahja, van het toestel ben ik ook heel tevreden, het doet wat het moet doen

    Comment


    • #17
      Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

      ... of hier:
      http://cgi.ebay.de/ColorVision-Spyde...QQcmdZViewItem

      Grt,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #18
        Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
        Daar heb ik ook de Huey gekocht (met gratis printerprofiel)! Goeie service en uitleg! Ahja, van het toestel ben ik ook heel tevreden, het doet wat het moet doen
        Is dat ook geldig als je het laat verzenden? Bilzen is namelijk nogal ver voor mij...
        Zen

        Comment


        • #19
          Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Blonde
          Is dat ook geldig als je het laat verzenden? Bilzen is namelijk nogal ver voor mij...
          Ja, je kan op de site het bestelformulier invullen.

          Comment


          • #20
            Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

            pantone huey gekocht bij pixmania-pro (verzending + factuur uit Frankrijk zonder BTW)

            ik *denk* dat het een goed toestel is, simpelweg geen ervaring met andere, het verschil met software calibratie (vb mac systeem soft) is enorm

            Comment


            • #21
              Re: Waar een kalibratietoestel kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
              Dit kan je hier kopen http://users.pandora.be/colorsystemsmarketing/index.htm
              Ik werk met de spyderpro.

              Groetjes,

              Ronny
              Ik zou hem daar niet kopen als ik van jullie was.

              Mijn ervaring met Colorsystemsmarketing:

              Ik had de Spyder3Studio bij Colorsystemsmarketing besteld, maar moeten annuleren en elders gaan kopen omdat na 3 maanden nog steeds niets geleverd was. Tijdens die 3 maanden ben ik aan het lijntje gehouden geweest met vage mailtjes waarin me een spoedige levering werd beloofd.

              Het betaalde voorschot van 47 € kreeg ik zelfs na meer dan 2 maanden aandringen, niet terug. Daarop heb ik DataColor / Colorvision (de fabrikant van het product) gecontacteerd. Zij waren zeer begaan met de zaak en hebben op hun beurt Paul Vandeborne meermaals gecontacteerd en gevraagd het voorschot terug te betalen. Tegen hen loog hij o.a. dat het betaalde voorschot de kost was voor materiaal dat hij zogezegd aan mij had uitgeleend.

              Ik heb dan maar klacht neergelegd bij de politie en hem laten weten dat ik desnoods een gerechtelijke procedure in gang zou laten zetten. Ook had ik klacht neergelegd bij al zijn webshops (kapaza, tweedehands.net etc.). Tweedehands.net heeft hierop zijn webshop gesloten.

              Uiteindelijk heeft hij me dan toch een deel van het bedrag terugbetaald (de 47 € min 25 € zogezegde administratiekosten).

              PS: Ondertussen is deze persoon geen officiele verdeler van Datacolor meer
              Last edited by Shandanik; 14 oktober 2013, 23:17. Reden: bondig

              Comment

              Working...
              X